Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en Max heeft bijna elke coureur wel eens van de baan gereden
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)
Wat heeft Lewis hiermee te maken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat heeft Lewis hiermee te maken?
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.quote:En nee, Lewis was niet zo dom geweest om dat gat dicht te gooien.
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.
[..]
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.
Blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.
Jij ook maat.quote:
Jij ook de beste wensenquote:
Kwam hem ook tegen ja. Berichten van sites die beginnen met 'er gaat een gerucht dat' zijn doorgaans erg wegklikwaardig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:56 schreef Sfancta het volgende:
Las net een bericht dat Gasly Hamilton gaat vervangen bij merc. Kan alleen nergens terugvinden, heb weg geklikt
Heb gevondenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kwam hem ook tegen ja. Berichten van sites die beginnen met 'er gaat een gerucht dat' zijn doorgaans erg wegklikwaardig.
Dit gaat toch nooit gebeuren?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gevonden
https://gp33.nl/opmerkeli(...)n-door-pierre-gasly/
Ik denk dat Toro Rosso Alphatauri zomaar eens de verrassing van komend jaar kan zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dit gaat toch nooit gebeuren?
Zou wel mooi zijn voor Gasly, alhoewel ik het idee heb dat hij volgend jaar in die Red Bull zit.
Ik denk dat beide berichten nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Starflyer het volgende:
Eerder ging al het gerucht dat Hamilton kenbaar had gemaakt komend seizoen gewoon aan de start te staan.
Kwam bij de Italiaanse tak van Motorsport.com vandaan, die ik toch wat betrouwbaarder acht dan de Britse Express.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst dit jaar ook maar weer eens de laatste ronde teruggekeken, ditmaal weer met Olav als commentator.
Die man is het gewoon helemaal kwijt al jaren. aan het einde, zo mooi
Ga jij nou maar gewoon zakelijk commentaar luisteren volgend jaar zuurkous.quote:
Is goed, campingsupporter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon zakelijk commentaar luisteren volgend jaar zuurkous.
Wat zei ik nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, nep-mod.
Van topuser @:Nattekat kan ik dit prima hebben.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/odAA4iU
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer. Doe ik al die moeite.
Mercedes bestaat niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat jullie meer kusjekroel met elkaar doen dan commentaar geven op de eerste vage foto van Mercedes
Die foto schijnt gewoon een soort gerebadgete versie van de mule van die auto van de F1 zelf, meer dan de daadwerkelijke auto.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat jullie meer kusjekroel met elkaar doen dan commentaar geven op de eerste vage foto van Mercedes
Of om de concurrentie op een dwaalspoor te zettenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die foto schijnt gewoon een soort gerebadgete versie van de mule van die auto van de F1 zelf, meer dan de daadwerkelijke auto.
Zou sowieso dom zijn om nu al dingen weg te geven aan de concurrentie.
Precies. Ik had nog niet die finnen gezien onderop de auto die je op de foto ziet net onder de voorwielophanging maar die zitten dus ook op die mule, dus ik dacht dat dat een teken was, maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of om de concurrentie op een dwaalspoor te zetten
Hamilton gaat gewoon door gok ik zo, even een paar maanden rust en dan gaat ie weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:56 schreef Sfancta het volgende:
Las net een bericht dat Gasly Hamilton gaat vervangen bij merc. Kan alleen nergens terugvinden, heb weg geklikt
Die foto is flauwekul. Het is gewoon de Mule van de FIA in de kleuren van Mercedes. Of denk je dat Mercedes met een dergelijke achtervleugel gaat rijden?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat jullie meer kusjekroel met elkaar doen dan commentaar geven op de eerste vage foto van Mercedes
Ik wist dit niet, maar vond het wel grappig.quote:Je ziet af en toe wel eens flinke vonkenregens onder de Formule 1-auto's vandaan komen. Vooral bij races in het donker is het goed te zien. Maar waar komen die vonken vandaan en worden de auto's niet enorm afgeremd door de wrijving? We leggen het aan je uit.
De houten skid plate, die onder de vloer van de auto wordt bevestigd, mag voor een deel afslijten tijdens een race, maximaal 1 millimeter. Op die manier kan de FIA in de gaten houden of een F1-auto niet te laag ligt. Om veiligheidsredenen mag de vloer van de auto namelijk niet té dichtbij de grond komen. Vanwege de komst van de houten skid plate, verdwenen de vonkenregens uit de Formule 1. Er ontstaan immers geen vonken als het hout de grond raakt.
Toch zien we sinds 2015 weer vonken in de Formule 1. Dat komt door titanium plaatjes die naast de skid plate zitten. Omdat teams niet het risico wilden lopen dat de skid plate te ver zou afslijten en ze riskeerden gediskwalificeerd te worden, plaatsten ze vlakbij de meetpunten van de skid plate metalen blokjes. De FIA staat dit toe en vanaf 2015 schrijven de reglementen voor dat die blokjes van titanium moeten zijn. De reden dat ze van titanium moeten zijn is simpel: het is veiliger en het zorgt voor prachtige vonken en dat wilde men graag weer zien. De vonken zijn er dus puur voor het spektakel, maar ze houden dus verband met een onderdeel dat er wel degelijk met een reden zit.
Er zijn blijkbaar wel wat foto's van de Mercedes opgedoken.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die foto is flauwekul. Het is gewoon de Mule van de FIA in de kleuren van Mercedes. Of denk je dat Mercedes met een dergelijke achtervleugel gaat rijden?
Even wat fotoshop:
[ afbeelding ]
De Mule in RB kleuren:
[ afbeelding ]
De officiële Mule vanuit dezelfde hoek:
[ afbeelding ]
Bij de Mercedes foto is de diffuser wat duidelijker aanwezig, die valt bij de andere wagens wat weg in de schaduw. De neus van de Mercedes lijkt wel wat smaller.
Uit hun teaser was ook wel duidelijk dat het geen render is, omdat een aantal dingen toch wel net anders zijn, zoals de neus en de vinnen onder de wagen. Dat er een full-scale model is gebaseerd op de mule is natuurlijk ook logisch als startpunt voor de ontwikkeling van de 2022 auto.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar wel wat foto's van de Mercedes opgedoken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is vooral de kleurstelling. Ik vind hem verder wel mooi, maar op aero hier en daar wat onrealistisch.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
De mule voor 2022 doet toch een beetje aan als een futuristisch speelgoedautootje.
God wat een triestheid.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
dus dit is cryptisch voor hij stopt............................................................................niet
Hij gaat voor 8quote:Op zondag 2 januari 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
dus dit is cryptisch voor hij stopt............................................................................niet
Ik niet, niet zozeer om hem hoor want hij is wel goed natuurlijk, maar ik hoop op een spannend seizoen dus mocht Mercedes weer ver voor zitten dan op z'n minst onderling een spannende strijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij gaat voor 8![]()
Als zij overduidelijk de beste auto hebben hoop ik dat die hem pakt.
Zou inderdaad beter zijn als er meerdere teams meedoen. Motorisch zijn de verschillen niet zo groot meer hem ik het idee, en met een nieuwe auto met weinig bewegingsruimte is er wel kans op meer concurrentie om de winst.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, niet zozeer om hem hoor want hij is wel goed natuurlijk, maar ik hoop op een spannend seizoen dus mocht Mercedes weer ver voor zitten dan op z'n minst onderling een spannende strijd.
Maar mijn voorkeur heeft sowieso een strijd tussen 3 teams om de eerste plek, Sainz of Leclerc die mee gaan doen of zelfs WK worden zou perfect zijn, voor mij hoeft Verstappen het niet te worden als het maar spannend wordt en er geen team is wat dominant is zoals Mercedes de afgelopen 8 jaar.
Exact dit. Bovendien doet dat hele record me weinig, het zegt vooral wat over de Mercedes dominantie in die jaren. Ik hoop dat er nooit meer een F1 coureur zo makkelijk de kampioenschappen aaneen rijgt omdat het gewoon niet goed voor de sport is. Tenzij er een tijdperk komt waarin de auto's echt dicht bij elkaar liggen en er een coureur is die duidelijk beter is dan de rest, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet, niet zozeer om hem hoor want hij is wel goed natuurlijk, maar ik hoop op een spannend seizoen dus mocht Mercedes weer ver voor zitten dan op z'n minst onderling een spannende strijd.
Maar mijn voorkeur heeft sowieso een strijd tussen 3 teams om de eerste plek, Sainz of Leclerc die mee gaan doen of zelfs WK worden zou perfect zijn, voor mij hoeft Verstappen het niet te worden als het maar spannend wordt en er geen team is wat dominant is zoals Mercedes de afgelopen 8 jaar.
Wanneer alles gelijk is kansen en uitkomsten etc, dan zal de beste meest talentvolle coureur winnen. Dat betekent dan net zo goed dominatie totdat die coureur stopt of er een nieuw jong talent doorbreekt.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact dit. Bovendien doet dat hele record me weinig, het zegt vooral wat over de Mercedes dominantie in die jaren. Ik hoop dat er nooit meer een F1 coureur zo makkelijk de kampioenschappen aaneen rijgt omdat het gewoon niet goed voor de sport is. Tenzij er een tijdperk komt waarin de auto's echt dicht bij elkaar liggen en er een coureur is die duidelijk beter is dan de rest, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Dat is in de motorsport toch echt anders als op een schaats. Ten eerste zal het nooit helemaal gelijk worden en zijn de verschillen per baan veel groter, waardoor de ene auto (en ook coureur) op de ene baan en de andere op de andere baan wat sterker zal zijn. Dan heb je nog het verhaal van afstelling en het team achter je rijder die ook invloed heeft op de prestaties waar van week tot week verschillen in kunnen zitten.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wanneer alles gelijk is kansen en uitkomsten etc, dan zal de beste meest talentvolle coureur winnen. Dat betekent dan net zo goed dominatie totdat die coureur stopt of er een nieuw jong talent doorbreekt.
Je ziet dat in iedere sport, Usain Bolt, Phil Taylor, Magnus Carlsen, Valentino Rossi, Bernd Schneider al die schaatsers, allemaal domineren ze hun tijdperk.
niet per se de meest talentvolle. Je moet namelijk ook nog iets met het talent doenquote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wanneer alles gelijk is kansen en uitkomsten etc, dan zal de beste meest talentvolle coureur winnen. Dat betekent dan net zo goed dominatie totdat die coureur stopt of er een nieuw jong talent doorbreekt.
Je ziet dat in iedere sport, Usain Bolt, Phil Taylor, Magnus Carlsen, Valentino Rossi, Bernd Schneider al die schaatsers, allemaal domineren ze hun tijdperk.
Ik zie dat ook niet hoor. Ik ben eerder bang dat we komend jaar gaan zien dat door de minder mogelijkheden om de wagens naar de hand te zetten, de andere Mercedes teams ineens veel nadrukkelijker mee gaan doen voorin. Ik sta er echt niet van te kijken als de McLarens volgend jaar consequent voor Perez staan.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar baseren mensen trouwens op dat Honda gelijk (bijna) is met MERC? Ik heb echt het idee (gebaseerd op de laatste helft van het seizoen, Monza ook) dat het verschil nog steeds best flink is.
Dat denk ik inderdaad ook. Als Mercedes en RBR een gelijkwaardige auto bouwen dan staat MERC er op motorvermogen 7 van de 10 races voor. En voor McLaren kan door het nieuwe reglement hetzelfde gelden waar dat nu niet het geval is.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet hoor. Ik ben eerder bang dat we komend jaar gaan zien dat door de minder mogelijkheden om de wagens naar de hand te zetten, de andere Mercedes teams ineens veel nadrukkelijker mee gaan doen voorin. Ik sta er echt niet van te kijken als de McLarens volgend jaar consequent voor Perez staan.
Ik denk dat je gelijk hebt. Je zag in de periode 2014-2016 ook dat Mercedes teams het eigenlijk allemaal beter deden voornamelijk dankzij de motor. Williams deed zelfs nog mee om podiums.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet hoor. Ik ben eerder bang dat we komend jaar gaan zien dat door de minder mogelijkheden om de wagens naar de hand te zetten, de andere Mercedes teams ineens veel nadrukkelijker mee gaan doen voorin. Ik sta er echt niet van te kijken als de McLarens volgend jaar consequent voor Perez staan.
Ik vraag me toch af waar dit vandaan komt? Mercedes heeft echt geen betere motor meer hoor. Hamilton reed met een veel nieuwe motor dan Verstappen in de laatste twee races, die veel minder slijtage had als die van Max. Alsnog kon Max twee keer pole pakken (als ie hem niet in de muur had gezet). Terwijl deze banen ontzettend veel rechte stukken hadden, vooral in Jeddah.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Als Mercedes en RBR een gelijkwaardige auto bouwen dan staat MERC er op motorvermogen 7 van de 10 races voor. En voor McLaren kan door het nieuwe reglement hetzelfde gelden waar dat nu niet het geval is.
Heb je de GP van Italië ook gekeken? MERC reed op de circuits die jij noemt met veel meer vleugel, waardoor VER er in de races telkens niet aan te pas kwam.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar dit vandaan komt? Mercedes heeft echt geen betere motor meer hoor. Hamilton reed met een veel nieuwe motor dan Verstappen in de laatste twee races, die veel minder slijtage had als die van Max. Alsnog kon Max twee keer pole pakken (als ie hem niet in de muur had gezet). Terwijl deze banen ontzettend veel rechte stukken hadden, vooral in Jeddah.
Volgend jaar zal het veld nog dichter op elkaar zitten en kan een team met een briljant idee zomaar voor het kampioenschap gaan.
Ze reden helemaal niet met veel meer vleugel, hoe kom je daarbij? Hier zie je het in Jeddah.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je de GP van Italië ook gekeken? MERC reed op de circuits die jij noemt met veel meer vleugel, waardoor VER er in de races telkens niet aan te pas kwam.
Dat lijkt alleen bij een volledig nieuwe motor zo te zijn. Na 2 gp's heeft dat ding al zoveel slijtage geleden, dat het voordeel weg is. Dus de vraag zal zijn of de straffen voor extra motoren in een seizoen hetzelfde blijven of zwaarder worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar baseren mensen trouwens op dat Honda gelijk (bijna) is met MERC? Ik heb echt het idee (gebaseerd op de laatste helft van het seizoen, Monza ook) dat het verschil nog steeds best flink is.
Dat slijtage probleem is bij de start van 2022 gewoon opgelost hoor. Daar hebben ze al tijdens het seizoen grote stappen in gezet.quote:Op maandag 3 januari 2022 04:50 schreef DumpTruck het volgende:
Honda motor lijkt gewoon minder te slijten dus als alle Merc motors strategisch moeten gaan doen met de grid penalties gaat dat nog interresant worden.
Merc is op standje Party Mode duidelijk sneller maar het scheurt die motors volledig kapot, Honda lijkt betrouwbaarder over meer races (Ironie na de Fernando opmerkingen van toen).
dat vraag ik me toch wel af maar we weten het snel genoegquote:Op maandag 3 januari 2022 07:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat slijtage probleem is bij de start van 2022 gewoon opgelost hoor. Daar hebben ze al tijdens het seizoen grote stappen in gezet.
Het is natuurlijk van de zotte dat je nu bij het verbruik van meer motoren minder gridstraf krijgt per motor. Het is de bedoeling dat je een motor ontwerpt die zowel snel als betrouwbaar is. Er zouden juist oplopende gridstraffen moeten komen. Bijvoorbeeld 1 extra motor voor de poule 10plekken, 2 extra 15plekken, 3extra 20 plekken en 4 en meer starten vanuit pitlane.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen bij een volledig nieuwe motor zo te zijn. Na 2 gp's heeft dat ding al zoveel slijtage geleden, dat het voordeel weg is. Dus de vraag zal zijn of de straffen voor extra motoren in een seizoen hetzelfde blijven of zwaarder worden.
ik weet het niet, dat Russel sneller is dan Bottas lijkt me wel maar hij komt in een nieuw team waar iedereen zo'n beetje achter de goat staat, dus mentaal wordt het ook zwaar voor hemquote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef RealistAtheist het volgende:
Overigens zie ik het wel gebeuren dat Russell de onderlinge strijd met Hamilton gewoon wint. Die was de race dat hij in moest vallen duidelijk veel beter dan Bottas terwijl hij voor het eerst in die auto zat. Als hij dan wat meer aan de auto gewend is kan het maar zo zijn dat hij Hamilton verslaat. En ik zou dat ook wel grappig vinden. Dan zal nog duidelijker blijken dat het vooral de Mercedes is die ontzettend dominant was. En dat Hamilton best een goede coureur is. Maar niet veel meer dan dat.
Blijven dromen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef RealistAtheist het volgende:
Overigens zie ik het wel gebeuren dat Russell de onderlinge strijd met Hamilton gewoon wint. Die was de race dat hij in moest vallen duidelijk veel beter dan Bottas terwijl hij voor het eerst in die auto zat. Als hij dan wat meer aan de auto gewend is kan het maar zo zijn dat hij Hamilton verslaat. En ik zou dat ook wel grappig vinden. Dan zal nog duidelijker blijken dat het vooral de Mercedes is die ontzettend dominant was. En dat Hamilton best een goede coureur is. Maar niet veel meer dan dat.
Sneller zijn dan Bottas in de race is geen grote uitdaging. Hamilton is, zoals Louis van Gaal zou zeggen, different cook. Denk niet dat Russell hem zomaar makkelijk gaat verslaan. Lewis zit al jaren bij het team, is ongelofelijk snel en weet ook goed psychologische spelletjes te spelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef RealistAtheist het volgende:
Overigens zie ik het wel gebeuren dat Russell de onderlinge strijd met Hamilton gewoon wint. Die was de race dat hij in moest vallen duidelijk veel beter dan Bottas terwijl hij voor het eerst in die auto zat. Als hij dan wat meer aan de auto gewend is kan het maar zo zijn dat hij Hamilton verslaat. En ik zou dat ook wel grappig vinden. Dan zal nog duidelijker blijken dat het vooral de Mercedes is die ontzettend dominant was. En dat Hamilton best een goede coureur is. Maar niet veel meer dan dat.
Ik denk dat Russell nog wel eens kan gaan verrassen. Hij heeft nu natuurlijk ook het probleem dat hij veel meer tegen de limiet aan moet rijden waardoor automatisch het risico wat groter wordt en de kans op fouten ook. Maar goed, we zullen het echt pas weten als we een aantal races gezien hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sneller zijn dan Bottas in de race is geen grote uitdaging. Hamilton is, zoals Louis van Gaal zou zeggen, different cook. Denk niet dat Russell hem zomaar makkelijk gaat verslaan. Lewis zit al jaren bij het team, is ongelofelijk snel en weet ook goed psychologische spelletjes te spelen.
Bovendien vind ik Russell tot nu toe bij Williams niet altijd even sterk. Kwalificaties is hij top, in races wat minder. Met name in kansrijke positie maakte hij nog al eens fouten.
Ik zeg ook niet dat Bottas goed is. Ik denk dat Verstappen, Sainz, Norris, Russell, Gasly en Leclerc sowieso al beter zijn. Maar dat betekent dan uiteraard ook niet dat Hamilton automatisch beter is dan al deze voorgenoemde coureurs als ze in dezelfde auto zouden zitten.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijven dromen.
Russel wordt ook allemaal een beetje teveel gehyed omdat hij in 1 race wat beter was dan Bottas.
Ik heb nieuws voor je, dat was het halve veld dit jaar.
hij heeft wel het voordeel dat het een nieuwe auto is voor beidenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijven dromen.
Russel wordt ook allemaal een beetje teveel gehyed omdat hij in 1 race wat beter was dan Bottas.
Ik heb nieuws voor je, dat was het halve veld dit jaar.
Hamilton is geen koekenbakker. Het is een geweldige coureur.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Bottas goed is. Ik denk dat Verstappen, Sainz, Norris, Russell, Gasly en Leclerc sowieso al beter zijn. Maar dat betekent dan uiteraard ook niet dat Hamilton automatisch beter is dan al deze voorgenoemde coureurs als ze in dezelfde auto zouden zitten.
Wellicht kan hij het wel, maar mag hij het ook?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef RealistAtheist het volgende:
Overigens zie ik het wel gebeuren dat Russell de onderlinge strijd met Hamilton gewoon wint. Die was de race dat hij in moest vallen duidelijk veel beter dan Bottas terwijl hij voor het eerst in die auto zat. Als hij dan wat meer aan de auto gewend is kan het maar zo zijn dat hij Hamilton verslaat. En ik zou dat ook wel grappig vinden. Dan zal nog duidelijker blijken dat het vooral de Mercedes is die ontzettend dominant was. En dat Hamilton best een goede coureur is. Maar niet veel meer dan dat.
Nee. Simpel. Tenzij Hamilton volledig door het ijs zakt volgend jaar zal Russell gewoon de Bottas rol van wingman moeten overnemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht kan hij het wel, maar mag hij het ook?
dat denk ik niet, dan had Rosberg ook nooit die titel gepaktquote:Op maandag 3 januari 2022 12:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Simpel. Tenzij Hamilton volledig door het ijs zakt volgend jaar zal Russell gewoon de Bottas rol van wingman moeten overnemen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar als je ook weer ziet hoeveel moeite een Bottas had in de 'machtige' Mercedes dit seizoen... zo goed was die auto echt niet dit jaar.
Logisch toch? Hij heeft waarschijnlijk aan de nieuwe auto gewerkt, dus hoe later hij kan beginnen bij Aston Martin, des te minder hij van de kennis opgedaan met de RB auto voor 2022 hij kan inbrengen in de auto van AM voor 2022.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)dan-fallows/7067529/
Red Bull heeft een rechtszaak aangespannen tegen Dan Fallows. Laatstgenoemde stond jarenlang aan het hoofd van de aerodynamische afdeling, maar stapt over naar Aston Martin. De vraag wanneer die overstap mag plaatsvinden, heeft beide partijen lijnrecht tegenover elkaar gebracht in de rechtszaal. Fallows wil voor het nieuwe seizoen al aansluiten bij Aston Martin, Red Bull probeert daar een stokje voor te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |