Van wat ik heb begrepen heeft hij gigantisch veel werk verzet vanachter de simulator.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe hij ook alles heeft ingezet wat hij kon om te helpen. Mooie kerel en ik gun hem nog een lange F1 carričre. Misschien nooit materiaal voor de top, maar hij hoort absoluut bij de top 50% in dit rijdersveld dus zijn plekje is dik verdiend.
Het is het beste te zien op de onboards van Lewis, ook bij die poging bij bocht 1.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/FH2zkEDXoAELgFF.jpg
Deze gaat rond op TwitterBuiten een hoop feitelijke onjuistheden zoals Alonso die LH ophield in Hongarije en niet in Turkije is het wel de overtreffende trap van triestheid
Alsof iemand er niet zomaar voorbij laten trouwens iets verwijtbaars is
Sowieso, dat je zo’n lijstje maakt en dan ook nog durft te plaatsen..
Mol denkt echt dat heel Nederland nog op hem zit te wachten omdat een paar mensen uit vriendelijk zeggen dat ze hem gaan missen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ive-te-horen-is.html
Wat een sneuneus.
Ach hier worden dat soort sneue lijstjes ook gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/FH2zkEDXoAELgFF.jpg
Deze gaat rond op TwitterBuiten een hoop feitelijke onjuistheden zoals Alonso die LH ophield in Hongarije en niet in Turkije is het wel de overtreffende trap van triestheid
Alsof iemand er niet zomaar voorbij laten trouwens iets verwijtbaars is
Sowieso, dat je zo’n lijstje maakt en dan ook nog durft te plaatsen..
Waarschijnlijk gaat die app nog flink gedownload worden ook, want die nieuwe presentatie zal niet vanaf het begin super vloeiend en fantastisch gaan lopen. De eerste maanden zal het wel volop geklaag zijn en petities om Olav en zijn smoeldokter terug te krijgen. Want zo sneu is dat SBS6 publiek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mol denkt echt dat heel Nederland nog op hem zit te wachten omdat een paar mensen uit vriendelijk zeggen dat ze hem gaan missen.
https://www.nu.nl/media/6(...)ive-te-horen-is.htmlquote:Olav Mol gaat niet als Formule 1-commentator mee naar de nieuwe zender Viaplay en is daarom nu bezig met de ontwikkeling van een app waarmee zijn commentaar alsnog live te beluisteren moet zijn.
"We zijn bezig met een app waarmee je mijn commentaar via Grand Prix Radio kunt synchroniseren met de uitzending op tv of je smartphone", vertelt Mol aan De Telegraaf. "Zo zou je mij niet drie seconden te vroeg of te laat moeten horen roepen dat Alonso eraf schiet."
Dat is wel bijzonder. Want ondanks zijn moeizame relatie met Hamilton heeft hij wel altijd de Hamilton fanboy uitgehangen. Moet ook wel, want als Hamilton als GOAT wordt gezien, blijft hij degene die de GOAT met gelijk materiaal heeft verslagen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:53 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-onder-druk/7040656/
Nico Rosberg ziet Max Verstappen als de beste coureur van het voorbije Formule 1-seizoen. In zijn persoonlijke rangschikking plaatst hij de kersverse wereldkampioen net boven Lewis Hamilton, onder meer doordat hij de kwalificatie-optredens van Verstappen beter vindt.
Die eerste Cindy Crawford look shots zijn zo verschrikkelijk gźnant.quote:
Die grap is al een keer of 44 gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef daNpy het volgende:
Op de eerste plaats wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een mooi seizoen in 2022.
En op de tweede plaats: Lewis Hamilton.
Ik heb m pas 8 keer gehoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die grap is al een keer of 44 gemaakt.
Machtige grap, al lazen we hem eerder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef daNpy het volgende:
Op de eerste plaats wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een mooi seizoen in 2022.
En op de tweede plaats: Lewis Hamilton.
Het laat wel goed zien dat Hamilton nog goed in het hoofd woont van degene die hem maaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb m pas 8 keer gehoord
Ik mag toch hopen dat jij 'minder puberaal doen' op je lijst met goede voornemens hebt staanquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het laat wel goed zien dat Hamilton nog goed in het hoofd woont van degene die hem maakt
En Alpine. Maar leuk als er wat meer gelijkwaardige teams zijn. Het is mooi als VER kampioen wordt tegen waardige tegenstanders die niet alleen winnen omdat ze 30 km/u harder gaan op het rechte stuk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou het toejuichen als teams als Ferrari en McLaren zich komend jaar in de titelstrijd kunnen mengen
2010 overtreffenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou het toejuichen als teams als Ferrari en McLaren zich komend jaar in de titelstrijd kunnen mengen
ik ook maar het is al heel wat als er eentje bijkomt met een racewinnende autoquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
DRS blijft gewoon op de auto’s hoor. En de slipstreams werken ook nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Alpine. Maar leuk als er wat meer gelijkwaardige teams zijn. Het is mooi als VER kampioen wordt tegen waardige tegenstanders die niet alleen winnen omdat ze 30 km/u harder gaan op het rechte stuk.
Ferrari wel maar Haas nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik verwacht veel van Ferrari en Haas.
Dat Max punten verloren heeft in Baku, Silverstone en in Hongarije en dat HAM erg veel geluk heeft gehad in Imola is alleen wel feitelijk juist. Er staat nergens dat RIC hem ophield op Monza.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach hier worden dat soort sneue lijstjes ook gemaakt.
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Alpine. Maar leuk als er wat meer gelijkwaardige teams zijn. Het is mooi als VER kampioen wordt tegen waardige tegenstanders die niet alleen winnen omdat ze 30 km/u harder gaan op het rechte stuk.
dat wordt toch bevroren?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.
Hopelijk staat de FIA ook toe dat er verbeteringen aangebacht mogen worden aan de 2 minst presterende motoren.
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Hoe meer teams vooraan meestrijden, hoe beter het voor de sport is.
Hopelijk staat de FIA ook toe dat er verbeteringen aangebacht mogen worden aan de 2 minst presterende motoren.
Ik zeg dan altijd: that’s Grand Prix racing. Tuurlijk heeft de een wat meer geluk dan de ander.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat Max punten verloren heeft in Baku, Silverstone en in Hongarije en dat HAM erg veel geluk heeft gehad in Imola is alleen wel feitelijk juist. Er staat nergens dat RIC hem ophield op Monza.
https://www.gpblog.com/nl(...)zeker-gevaar-in.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?
Doorontwikkeling is wat veel gezegd, maar aanpassingen voor performance mogen dan, in tegenstelling tot nu, waar alleen betrouwbaarheidsupdates zijn toegestaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je performance een x percentage onder die van de krachtigste motor is dat je mag doorontwikkelen toch?
Wat niet anders is dan de afgelopen jaren. Alleen worden ze nu daarna bevroren tot 2025.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)zeker-gevaar-in.html
Juist nu de prestaties aan elkaar gewaagd zijn, komen er grote regelwijzigingen aan. “Aan het begin van 2022 is er een datum voor de homologatie van de nieuwe motoren”, legt Scarborough uit. “De teams hebben dus tussen nu en die datum de tijd om hun nieuwe motor gereed te hebben.”
Geen rechten = geen beelden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo nou alle filmpjes al van YouTube gehaald?![]()
Konden ze niet even waarschuwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo nou alle filmpjes al van YouTube gehaald?![]()
Maar ze hebben de rechten toch pas vanaf 2022 niet? Dus die van dit jaar nog wel gewoon. Op Twitter staan ze ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen rechten = geen beelden.
Max rijdt altijd hetzelfde. Of hij voor of achter staat in punten heeft geen invloed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar Max kon natuurlijk ook agressief zijn gezien zijn voorsprong in het WK.
Ja en Max heeft bijna elke coureur wel eens van de baan geredenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max rijdt altijd hetzelfde. Of hij voor of achter staat in punten heeft geen invloed.
Mocht je het ooit voor elkaar krijgen om je oogkleppen te verwijderen, Lewis Hamilton heeft elke titelcontender waartegen hij heeft gestreden, minstens 1 keer van de baan gereden. Over agressief gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |