Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en Max heeft bijna elke coureur wel eens van de baan gereden
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)
Wat heeft Lewis hiermee te maken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat heeft Lewis hiermee te maken?
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.quote:En nee, Lewis was niet zo dom geweest om dat gat dicht te gooien.
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.
[..]
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.
Blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.
Jij ook maat.quote:
Jij ook de beste wensenquote:
Kwam hem ook tegen ja. Berichten van sites die beginnen met 'er gaat een gerucht dat' zijn doorgaans erg wegklikwaardig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:56 schreef Sfancta het volgende:
Las net een bericht dat Gasly Hamilton gaat vervangen bij merc. Kan alleen nergens terugvinden, heb weg geklikt
Heb gevondenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kwam hem ook tegen ja. Berichten van sites die beginnen met 'er gaat een gerucht dat' zijn doorgaans erg wegklikwaardig.
Dit gaat toch nooit gebeuren?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gevonden
https://gp33.nl/opmerkeli(...)n-door-pierre-gasly/
Ik denk dat Toro Rosso Alphatauri zomaar eens de verrassing van komend jaar kan zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:34 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dit gaat toch nooit gebeuren?
Zou wel mooi zijn voor Gasly, alhoewel ik het idee heb dat hij volgend jaar in die Red Bull zit.
Ik denk dat beide berichten nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:39 schreef Starflyer het volgende:
Eerder ging al het gerucht dat Hamilton kenbaar had gemaakt komend seizoen gewoon aan de start te staan.
Kwam bij de Italiaanse tak van Motorsport.com vandaan, die ik toch wat betrouwbaarder acht dan de Britse Express.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst dit jaar ook maar weer eens de laatste ronde teruggekeken, ditmaal weer met Olav als commentator.
Die man is het gewoon helemaal kwijt al jaren. aan het einde, zo mooi
Ga jij nou maar gewoon zakelijk commentaar luisteren volgend jaar zuurkous.quote:
Is goed, campingsupporter.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon zakelijk commentaar luisteren volgend jaar zuurkous.
Wat zei ik nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, nep-mod.
Van topuser @:Nattekat kan ik dit prima hebben.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/odAA4iU
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer. Doe ik al die moeite.
Mercedes bestaat niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat jullie meer kusjekroel met elkaar doen dan commentaar geven op de eerste vage foto van Mercedes
Die foto schijnt gewoon een soort gerebadgete versie van de mule van die auto van de F1 zelf, meer dan de daadwerkelijke auto.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat jullie meer kusjekroel met elkaar doen dan commentaar geven op de eerste vage foto van Mercedes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |