Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken Patrick uit Den Helder. Wie wil me aanraken.
Ik had al gehoord van de daling, maar dit had ik toch niet verwachtquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah Dolly. Op basis van de andere noteringen had ik al t idee dat de hype ietwat geluwd was.
The White Stripesquote:
Maar NIET op 1999 in 1364quote:
Die is genot.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef houdjemond het volgende:
Zelfs meneerHJM zingt mee met een half oog
Desalniettemin nog steeds de op 2 na hoogste notering ooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had al gehoord van de daling, maar dit had ik toch niet verwacht
Ook geen guilty pleasure?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan dus echt niks met dit nummer.
Jaja, kom maar op met die rode kaart.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Tr gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Alles wat Miley deed tot ze haar hoofd kaal ging scheren en aan elke willekeurige fotograaf haar poes toonde, was primaquote:
The D is silentquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Jolene schrijf je toch met een stille dubbel D?
Parddon?! Dat zeg je toch niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Jolene schrijf je toch met stille dubbel D?
Ze is weer terug gekomen van die gekkigheidquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles wat Miley deed tot ze haar hoofd kaal ging scheren en aan elke willekeurige fotograaf haar poes toonde, was prima
Was zo'n verhaaltje dat de sessiemuzikanten het niet fatsoenlijk konden spelen, dus deed Dolly t zelfquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze is wel mooi/semimoeilijk om op gitaar te spelen. Maar wel vet.
Drank maaKt meer kapot…quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, ja, dat was een lekkere zin
Beide Dolly haar Dots?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn opa fan was van Dolly en haar pluspunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |