Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken Patrick uit Den Helder. Wie wil me aanraken.
Ik had al gehoord van de daling, maar dit had ik toch niet verwachtquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah Dolly. Op basis van de andere noteringen had ik al t idee dat de hype ietwat geluwd was.
The White Stripesquote:
Maar NIET op 1999 in 1364quote:
Die is genot.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef houdjemond het volgende:
Zelfs meneerHJM zingt mee met een half oog
Desalniettemin nog steeds de op 2 na hoogste notering ooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had al gehoord van de daling, maar dit had ik toch niet verwacht
Ook geen guilty pleasure?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan dus echt niks met dit nummer.
Jaja, kom maar op met die rode kaart.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Tr gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef Bargehassus het volgende:
Alles wat Miley deed tot ze haar hoofd kaal ging scheren en aan elke willekeurige fotograaf haar poes toonde, was primaquote:
The D is silentquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Jolene schrijf je toch met een stille dubbel D?
Parddon?! Dat zeg je toch niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Jolene schrijf je toch met stille dubbel D?
Ze is weer terug gekomen van die gekkigheidquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles wat Miley deed tot ze haar hoofd kaal ging scheren en aan elke willekeurige fotograaf haar poes toonde, was prima
Was zo'n verhaaltje dat de sessiemuzikanten het niet fatsoenlijk konden spelen, dus deed Dolly t zelfquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze is wel mooi/semimoeilijk om op gitaar te spelen. Maar wel vet.
Drank maaKt meer kapot…quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, ja, dat was een lekkere zin
Beide Dolly haar Dots?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn opa fan was van Dolly en haar pluspunten?
Ja hoor. Covert er weer op.losquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is weer terug gekomen van die gekkigheid
Had zeker ook zo'n goede boezemquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
we hadden in mijn studentenvereniging een Karlien en dat zaten we altijd in de stamkroeg te zingen ipv Jolene
ja ietsje lager mag wel bij deze, blijft wel mooiquote:
Één slok wijn, probeer het vanavond nog wel een keerquote:
weet ik veel ze houden er toch van om achter dingen aan te zittenquote:
kon minder op zichquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had zeker ook zo'n goede boezem
Dan kun je er matig tegen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Één slok wijn, probeer het vanavond nog wel een keer
Oh laat maar, dit ligt aan mij...quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
weet ik veel ze houden er toch van om achter dingen aan te zitten
Ben een kattenmens dus idk
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh laat maar, dit ligt aan mij...
Ik las "Dit liedje houden houden van"![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee, toch minimaal 5 uur gehad vanachtquote:
wel aardig maar zo hoog hoeft van mij niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
IF I LAY HERE
IF I JUST LAY HERE
WOULD YOU LIE WITH ME AND JUST FORGET THE WORLD?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
FORGET WHAT WE'RE TOLD
BEFORE WE GET TOO OLD
SHOW ME A GARDEN THAT'S BURSTING INTO LIFE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe ouder ik word hoe meer ik een goede nachtrust stiekem waardeerquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat valt best mee, toch minimaal 5 uur gehad vanacht
Gewoon ergens rond de 1000 ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel aardig maar zo hoog hoeft van mij niet.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoe ouder ik word hoe meer ik een goede nachtrust stiekem waardeer
Ik drink nauwelijks alcohol meer omdat ik een goede nachtrust belangrijker vind dan de drankquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe korter ik slaapquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daar zit wel een grens aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe korter ik slaap
Dat varieert heel erg bij mij ene keer heb ik aan 3 uur slaap genoeg....quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |