Dat nummer zat bij mij op de middelbare gewoon in de lesboeken van Engelsquote:
Sowieso de Totomannen op Thrillerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Isorden het volgende:
EddieVanHalenSpeeldeDeSoloVoorEenKratjeBierGenot
Steve Lukather
Hier is Boomerplaat meestal wel positiefquote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Eightyone het volgende:
Het stempel boomerplaat, is dat nou iets negatiefs of niet? Vanuit Gen Z vast wel, maar vaak zijn die nummers goed in orde.
Dit is er ook vast eentje.
Ik zou overstappenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Bijna Beat It genot gemist doordat internet kut deed
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sowieso de Totomannen op Thriller
WEIRD AL GODquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat nummer zat bij mij op de middelbare gewoon in de lesboeken van Engels
Ruim je het wel even op?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik een odol heb.
[ afbeelding ]
Dit kun je op twee manieren opvatten.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik een odol heb.
[ afbeelding ]
Premières op Veronica, iedereen om 20:00 uur voor de tv voor een clip van 23 minutenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was wel de coolste clip van MJ
Piano Man heeft de laatste dag weer gehaaldquote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen waar dat Pianonummer en Ruthless Queen dit jaar staan. Waren ook oudejaarsdagklassiekers
Smooth Criminal is ook een coolequote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was wel de coolste clip van MJ
Mijn internet doet nog steeds kutquote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Bijna Beat It genot gemist doordat internet kut deed
Vooral doen! Een andere aanrader is het Rock n Rollmuseum van Gronau, net over de grens.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel gaaf om eens heen te gaan.
Zelf wel eens naar Museum Rockart geweest. Ook leuk. Zijn al jaren op zoek naar een volwaardige locatie helaas.
Dit is een spank the monkey, for surequote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kun je op twee manieren opvatten.
bij mij Thrillerquote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ook dood.quote:
Ik zeg wisselen.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Piano Man heeft de laatste dag weer gehaald![]()
De worn down komt al snel.
Billie Jean ook, Vice City genotquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Smooth Criminal is ook een coole
Glasvezel met bijna 1 GB up en downquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn internet doet nog steeds kut
Dus ff hotspotten met werktelefoon en alles werkt weer prima
En zelfs dan “grappig”.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond weird al eigenlijk maar 1x grappig
dat is hij eigenlijk altijd tochquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede keuzequote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Alles wat Piano Man uit de top 10 haalt is positief.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God no! Grootste kitschnummer ooit
Sommige zijn nog slecht geschreven ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En zelfs dan “grappig”.
In dit topic zou die niet uitblinken, zeg maar.
1x, maar dan heel langquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dat is hij eigenlijk altijd toch
Als je 8 bent is het ontzettend leuk denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staat er niet inquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind White Wedding toch beter
Wij kregen een keer de opdracht om met een liedje mee te luisteren en zoveel mogelijk tekst mee te schrijven..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goede keuze
Wij hadden Get Here van Oleta Adams en Where is the Love van de Black Eyed Peas, weet ik nog.
Ze staat meer bekend om de voorkant denk ik.quote:
dat is Billy Idol toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind White Wedding toch beter
Da's Bad Boyquote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef D. het volgende:
Ik vond het origineel van Miami Sound Machine beter
Daar moeten we volgend jaar echt wat aan doenquote:
Ja dat bedoelde ik wel. Waarom heet ze dan ook zoquote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze staat meer bekend om de voorkant denk ik.
Valt me mee dat het niet Informer van Snow werd...quote:Op donderdag 30 december 2021 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen een keer de opdracht om met een liedje mee te luisteren en zoveel mogelijk tekst mee te schrijven..
Draaide hij I Want You van Savage Garden![]()
Rebel Rebel jwzquote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moeten we volgend jaar echt wat aan doen
Die werd ouder en daarmee een Guyquote:
Mag haar graag horen, maar komt beter tot haar recht in een Everything I wanted bijvquote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Deze is qua beats best lekker, qua zang niet heel bijzonder
Staat die eigenlijk in de lijst?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt me mee dat het niet Informer van Snow werd...
Die is van Dokter Drequote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Kensingtonquote:
exact mijn probleem met haar. Ik vind haar broer beter........quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Dat genre doet het voor mij ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef 4-elements het volgende:
De muziek maakt het nog wat, dat gefluister hoef niet zo van mij.
Rebel Yellquote:
Op 4213 ongeveer, geloof ikquote:
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.quote:
Denk dat nog meevaltquote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.
Maar goed het blijven tetten natuurlijk
Terwijl dat haast cultureel erfgoed isquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.
Maar goed het blijven tetten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |