Die werd ouder en daarmee een Guyquote:
Mag haar graag horen, maar komt beter tot haar recht in een Everything I wanted bijvquote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Deze is qua beats best lekker, qua zang niet heel bijzonder
Staat die eigenlijk in de lijst?quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt me mee dat het niet Informer van Snow werd...
Die is van Dokter Drequote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Kensingtonquote:
exact mijn probleem met haar. Ik vind haar broer beter........quote:Op donderdag 30 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Dat genre doet het voor mij ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:52 schreef 4-elements het volgende:
De muziek maakt het nog wat, dat gefluister hoef niet zo van mij.
Rebel Yellquote:
Op 4213 ongeveer, geloof ikquote:
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.quote:
Denk dat nog meevaltquote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.
Maar goed het blijven tetten natuurlijk
Terwijl dat haast cultureel erfgoed isquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zien er wel erg pushed up uit op die vogue foto, denk dat als ze d'r bh uitdoet het minder is dan je verwacht.
Maar goed het blijven tetten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |