Babyboomers zijn geboren tussen 1945 en 1955quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cubygod![]()
Ik ben vorig jaar nog in z'n museum geweest, erg leuk! Ik was geloof ik de enige onder de 50 daar op dat moment (speaking of boomermuziek), maar ja, ik ken de beste man en z'n muziek alleen via de Top
Lijkt me ook wel gaaf om eens heen te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Cubygod![]()
Ik ben vorig jaar nog in z'n museum geweest, erg leuk! Ik was geloof ik de enige onder de 50 daar op dat moment (speaking of boomermuziek), maar ja, ik ken de beste man en z'n muziek alleen via de Top
Boomer, blanke man, Limburger, het zijn allemaal neutrale termen die meestal niet gebruikt worden om iets positiefs te melden.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:44 schreef Eightyone het volgende:
Het stempel boomerplaat, is dat nou iets negatiefs of niet? Vanuit Gen Z vast wel, maar vaak zijn die nummers goed in orde.
Dit is er ook vast eentje.
En paste het nummer nog wat aan om het betere te maken.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Isorden het volgende:
EddieVanHalenSpeeldeDeSoloVoorEenKratjeBierGenot
Steve Lukather
Ik ben er naar Holland International Blues Festival geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens vaak genoeg langs Grolloo gereden, toen ik van enschede naar groningen moest of naar mn tante ergens in de buurt daar, kan me altijd herinneren dat je daar in 1 rotonde alweer doorheen bent
Ik dusquote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie gaat zo Eddie van Halen?
quote:Op donderdag 30 december 2021 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En paste het nummer nog wat aan om het betere te maken.
MJ bedankte hem voor de verbetering
quote:
Weird Alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |