Glasvezel met bijna 1 GB up en downquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn internet doet nog steeds kut
Dus ff hotspotten met werktelefoon en alles werkt weer prima
En zelfs dan “grappig”.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond weird al eigenlijk maar 1x grappig
dat is hij eigenlijk altijd tochquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede keuzequote:Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat nummer zat bij mij op de middelbare gewoon in de lesboeken van Engels
Interesseert me niks. Alles wat Piano Man uit de top 10 haalt is positief.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God no! Grootste kitschnummer ooit
Sommige zijn nog slecht geschreven ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En zelfs dan “grappig”.
In dit topic zou die niet uitblinken, zeg maar.
1x, maar dan heel langquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dat is hij eigenlijk altijd toch
Als je 8 bent is het ontzettend leuk denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staat er niet inquote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind White Wedding toch beter
Wij kregen een keer de opdracht om met een liedje mee te luisteren en zoveel mogelijk tekst mee te schrijven..quote:Op donderdag 30 december 2021 13:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goede keuze
Wij hadden Get Here van Oleta Adams en Where is the Love van de Black Eyed Peas, weet ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |