SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AoibhinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2021
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst!
Tom en Manon is de nieuwe rage van de Top2000
Niemand weet wie het zijn maar toch hebben we het erover."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
ik zei nog dat je dit prive moest houdenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ook een plaatje van @:MTheBassman gevonden.
[ afbeelding ]"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik blijf echt niet voor dat gedrocht van een lied hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou deze over een dag of 2 er nog eens ingooien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Staat al een jaar of 7 in mijn FoBo, sorry.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zei nog dat je dit prive moest houden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sst..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is wel een lekkere van Queen trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:ach een jaar gaat sneller voorbij dan je denkt
En ik ben persoonlijk wel toe aan een nieuw jaar![]()
Goh waar zou dat liedje nou over gaan
Bedankt Martin....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Als je de helft maar hoort hoor je niet het hele verhaal.
Hij zoekt wel de grenzen op.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oke deze geloof ik wel, ik taai m af denk ik of komt hierna nog iets goddelijks?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
dit was een matig jaar idd, al moet ik niet klagenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]ach een jaar gaat sneller voorbij dan je denkt
En ik ben persoonlijk wel toe aan een nieuw jaarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Schitterend.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij zoekt wel de grenzen op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou Martin mocht ook z'n bek houden hoor ...quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef ok01 het volgende:
Je hoeft niet na elk nummer iets te zeggen Jeroen
Ligt eraan wat je zegt, maar in deze heb je gelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef ok01 het volgende:
Je hoeft niet na elk nummer iets te zeggen Jeroen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Duurt te lang.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze geloof ik wel, ik taai m af denk ik of komt hierna nog iets goddelijks?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Don McleansUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
zin om mijn jongeheer in een warme appeltaart te stekenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Davina Michelle - Duurt te langquote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke deze geloof ik wel, ik taai m af denk ik of komt hierna nog iets goddelijks?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Meer kans op LEGENDARISCH.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef ok01 het volgende:
Je hoeft niet na elk nummer iets te zeggen Jeroen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh god, ik ben er weg vanquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Johan Cruyff kan het zo gezegd hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij zoekt wel de grenzen op."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ben nu wel benieuwd naar de lange versie. Maar wil nog bier halen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja godverquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou Martin mocht ook z'n bek houden hoor ...![]()
Zit gewoon de hele wikipedia pagina op te lezen daar![]()
Even gekeken, hierna 4 nummers bagger. Ciao vrinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neuksequote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh god, ik ben er weg van
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
A long long time ago
In a galaxy far away
Naboo was under an attack
And I thought me and Qui-Gon Jinn
Could talk the Federation into
Maybe cutting them a little slack
But their response, it didn't thrill us
They locked the doors and tried to kill us
We escaped from that gas
Then met Jar Jar and Boss Nass
We took a bongo from the scene
And we went to Theed to see the queen
We all wound up on Tatooine
That's where we found this boy
Oh my my, this here Anakin guy
May be Vader someday later, now he's just a small fry
And he left his home and kissed his mommy goodbye
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi,
Soon I'm gonna be a Jedi"
Did you know this junkyard slave
Isn't even old enough to shave
But he can use the Force they say
Ah, do you see him hitting on the queen
Though he's just nine and she's fourteen
Yeah, he's probably gonna marry her someday
Well, I know he built C3PO
And I've heard how fast his pod can go
And we were broke, it's true
So we made a wager or two
He was a prepubescent flyin' ace
And the minute Jabba started off that race
Well, I know who would win first place
Oh yes, it was our boy
We started singin', my my, this here Anakin guy
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi"
"Soon I'm gonna be a Jedi"
Now we finally got to Coruscant
The Jedi Council we knew would want
To see how good the boy could be
So we took him there and we told the tale
How his midi-chlorians were off the scale
And he might fulfill that prophecy
Oh, the Council was impressed, of course
Could he bring balance to the force?
They interviewed the kid
Oh, training they forbid
Because Yoda sensed in him much fear
And Qui-Gon said, "Now listen here
Just stick it in your pointy ear
I still will teach this boy"
He was singin' my my, this here Anakin guy
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi,
We caught a ride back to Naboo
Cause Queen Amidala wanted to
I frankly would've liked to stay
We all fought in that epic war
And it wasn't long at all before
Little Hotshot flew his plane and saved the day
And in the end some Gungans died
Some ships blew up and some pilots fried
A lot of folks were croakin'
The battle droids were broken
And the Jedi I admire most
Met up with Darth Maul and now he's toast
Well, I'm still here and he's a ghost
I guess I'll train this boy
And I was singin', my my, this here Anakin guy
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi
We were singin', my my, this here Anakin guy
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi"
WEIRD AL GOD![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Origineel van Madonna is beter
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Truste mexquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gekeken, hierna 4 nummers bagger. Ciao vrinden![]()
![]()
![]()
[i]SO BYE-BYE, MISS AMERICAN PIE
DROVE MY @DireStraits7 TO THE LEVEE, BUT THE LEVEE WAS DRY
AND THEM GOOD OLD BOYS WERE DRINKIN' WHISKEY AND RYE
SINGIN' "THIS'LL BE THE DAY THAT I DIE
THIS'LL BE THE DAY THAT I DIE"
[/i]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gekeken, hierna 4 nummers bagger. Ciao vrinden![]()
Wel mee eens eigenlijkUn dann rettet kein Kavallerie,
Slaap ze.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gekeken, hierna 4 nummers bagger. Ciao vrinden
Alle quitters, uiteraardWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Madonna was zelf origineel ook beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Madonna is beterHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sleep wellquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgens mij als je op "Lees voor" drukt, dan hoor je daar Martinquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Zit gewoon de hele wikipedia pagina op te lezen daarHaters can be so lame and vicious
Ik vind dat serieus een mooi nummer, maar Glenn moet ook wel wat meer credits krijgen voor dat nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Davina Michelle - Duurt te lang“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij als je op "Lees voor" drukt, dan hoor je daar Martin![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hoort allemaal bij het verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer begint wel leuk en gaat dan te lang doorHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gelukkig is mijn whisky niet gecensureerdquote:Op donderdag 30 december 2021 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Band Hero genot trouwensWaar whisky werd gecensureerd.
Dat vliegtuig begon ook leuk. Ging alleen niet zo lang door.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer begint wel leuk en gaat dan te lang doorUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja echtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer begint wel leuk en gaat dan te lang door
Is wel heerlijk. Zo'n artikel als Amsterdam, dan gaat iemand dus 40 minuten lang dat opnemenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij als je op "Lees voor" drukt, dan hoor je daar Martin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maakten ze er husky van?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Band Hero genot trouwensWaar whisky werd gecensureerd.
Misschien gewoon weer 26 december beginnen en wat radio edits draaienquote:Op donderdag 30 december 2021 00:15 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer begint wel leuk en gaat dan te lang door![]()
En dan daarna allemaal kleine pagina edits makenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is wel heerlijk. Zo'n artikel als Amsterdam, dan gaat iemand dus 40 minuten lang dat opnemen
deze is idd leuk voor een paar minuten en daarna hoeft het niet zo meer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Heb trouwens wel op Don Mclean gestemd. Vincent.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weet diegene die ernaar luistert toch nietquote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan daarna allemaal kleine pagina edits maken
die vind ik ook wel mooier.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb trouwens wel op Don Mclean gestemd. Vincent."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Origineel van Henk Poort natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb trouwens wel op Don Mclean gestemd. Vincent."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Die is een stuk mooierquote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb trouwens wel op Don Mclean gestemd. Vincent.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die vind ik ook wel mooier.Is jullie geraden ook.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tegen welke Vincent hier zeg je dat?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heb trouwens wel op Don Mclean gestemd. Vincent.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Van de Voort. Die leest vast meequote:Op donderdag 30 december 2021 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen welke Vincent hier zeg je dat?Un dann rettet kein Kavallerie,
@kanovinniequote:Op donderdag 30 december 2021 00:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen welke Vincent hier zeg je dat?
Zoals Davina zou zeggen: duurt te langHaters can be so lame and vicious
BYE BYE MISS AMERICAN PIE DROVE THE CHEVY TO THE LEVEE BUT THE LEVEE WAS DRY
Liever het origineel van Sophiaquote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Henk Poort natuurlijk
Drove the @ChevyCaprice to the levee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sluikreclamequote:
De grondlegger van Poortishead.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Henk Poort natuurlijk![]()
En we zijn weer thuis. Nog een uurtje fatsoenlijk meeposten op n laptop
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
THEY WERE SINGING
SO BYE-BYE, MISS AMERICAN PIE
DROVE MY @DireStraits7 TO THE LEVEE, BUT THE LEVEE WAS DRY
AND THEM GOOD OLD BOYS WERE DRINKIN' WHISKEY AND RYE
SINGIN' "THIS'LL BE THE DAY THAT I DIE
THIS'LL BE THE DAY THAT I DIE"
Ging dit lied maar dood
Dit is ook wel een shotje waard.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zal even biertje pakken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Scarlett Johansson en Florence Pugh zijn genoeg om het een succes te noemen
-XOXO-![]()
bohh goeie billen wel die Johanssonquote:Op donderdag 30 december 2021 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Scarlett Johansson en Florence Pugh zijn genoeg om het een succes te noemen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ren Lenny Ren is wel echt het matigste nr van Acda en de Munnik in de top 2000Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Lenny Kravitz is sowieso Always on the Run"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga het hier ook bij laten voor vandaag. Fijne nacht iedereen
Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga het hier ook bij laten voor vandaag. Fijne nacht iedereen![]()
![]()
Dagquote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Fred_B het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bohh goeie billen wel die Johansson
Inderdaad ze hebben beter materiaalquote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ren Lenny Ren is wel echt het matigste nr van Acda en de Munnik in de top 2000Haters can be so lame and vicious
Ik hou het ook voor gezien.
Om nou alleen voor AC.DC te blijven zitten... neuh.
Tot morgen weer allemaal
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit waren de volledige 8 minutenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Huh dat einde heb ik nooit gehoord?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Verstandig. Dag Zorroquote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen weer allemaal
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen weer allemaal
Ook wel: Scarlett Tissue.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
bohh goeie billen wel die Johansson![]()
Trustequote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen weer allemaal![]()
![]()
Dag Zorquote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen weer allemaal![]()
![]()
Ik moet bij de titel van Ren Lenny Ren altijd aan deze film denken (die ik in de tweede klas Duits moest kijken)
https://en.wikipedia.org/wiki/Run_Lola_Run (Lola Rennt)Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik kan nu wel een Rennie gebruiken..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Sleep wellquote:Op donderdag 30 december 2021 00:24 schreef Zorro het volgende:
Tot morgen weer allemaal
Sleep well Fredquote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Fred_B het volgende:
Trusten
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jaa die was wel prima hequote:Op donderdag 30 december 2021 00:25 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet bij de titel van Ren Lenny Ren altijd aan deze film denken (die ik in de tweede klas Duits moest kijken)
https://en.wikipedia.org/wiki/Run_Lola_Run (Lola Rennt)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ah Herbert is er weerHaters can be so lame and vicious
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee neeHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bye Fred!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga het hier ook bij laten voor vandaag. Fijne nacht iedereen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Isorden het volgende:
Wel Lama's Blikken in je ogen genotJa die jaquote:
Geef die man je angst joh.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee![]()
Een tekst als deze gaat toch een iets ander licht staan na de onthullingen over André door Rachel![]()
Kijk mij nu eens aan, nee zeg maar niets, je mag best zwijgen
Het valt nu nog zwaar, maar ik weet dat ik jou kan krijgen
Dit hoeft nooit meer te gebeuren, als je bij me blijft vannacht
Want dan zal je zien als jij straks wakker wordt, dat jij weer lacht
https://www.ad.nl/show/ra(...)hadden-seks~a259a673Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
vind deze trouwens best meevallen eigenlijk"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
* OscarMopperkont gaat ook richting bed....
Voor eeuwig hieraan verbonden jaquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kolonistenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Geef mij nu je erts, ik geef je er wol voor terug.
(Catan-versie)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
26/12 nog gespeeld, traditie
Catanquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
(Catan-versie)![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
(Catan-versie)
Sleep well Oscarquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Slaap lekker OMK!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook richting bed....![]()
lekker in je slaap mopperenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
He bah dus hij was net als Marco B.?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:28 schreef Gretzl het volgende:
Een tekst als deze gaat toch een iets ander licht staan na de onthullingen over André door Rachel![]()
Kijk mij nu eens aan, nee zeg maar niets, je mag best zwijgen
Het valt nu nog zwaar, maar ik weet dat ik jou kan krijgen
Dit hoeft nooit meer te gebeuren, als je bij me blijft vannacht
Want dan zal je zien als jij straks wakker wordt, dat jij weer lacht
https://www.ad.nl/show/ra(...)hadden-seks~a259a673![]()
Oeh Muse nog even meepakkenHaters can be so lame and vicious
Over 20 minuten weerquote:Op donderdag 30 december 2021 00:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oeh Muse nog even meepakken![]()
![]()
Als je Super Massive Blackhole je doet denken aan de zwangerschap van je kind dan wil ik niet weten hoeveel hechtingen er nodig zijn geweest om de boel te herstellen
Altijd fijn, stijve bovenarm spieren door een vaccinatie
Truste Oscarquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook richting bed....![]()
![]()
![]()
oh kijk mij eens booster hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:31 schreef Isorden het volgende:
Altijd fijn, stijve bovenarm spieren door een vaccinatie
jij hebt m tenminste"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja als 30-jarige. Risicogeval, Isorden?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh kijk mij eens booster hebben
jij hebt m tenminsteHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
sommigen zetten de frituur nog ff extra aanquote:Op donderdag 30 december 2021 00:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Velen hier voelen zich nu aangesproken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
31* en ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja als 30-jarige. Risicogeval, Isorden?
Astma enzo
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Duurt niet lang...
Volgende nummer helaas wel![]()
![]()
Was ik weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou fijn toch dat het al kon? Ik verwacht eerdaags een afspraak te mogen makenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik echt al ik denk 15 jaar niks geen medicijnen meer gebruik voor mn astma en ook nergens last meer van heb... maar achquote:
Heb nog een fles Tia Maria gevonden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had toch wel het Kermitplaatje verwacht bij deze.
Kan te maken hebben met het feit dat Dago even iets anders aan het doen is (zie hierboven).![]()
Beter kijken.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:34 schreef Kopiko het volgende:
Had toch wel het Kermitplaatje verwacht bij deze.
Kan te maken hebben met het feit dat Dago even iets anders aan het doen is (zie hierboven).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vrees dat mijn fles Whisky vannacht niet overleeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog een fles Tia Maria gevonden"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ach als je het kan krijgen, moet je het gewoon nemenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik echt al ik denk 15 jaar niks geen medicijnen meer gebruik voor mn astma en ook nergens last meer van heb... maar ach![]()
![]()
Duurt te lang
Rellende_Rotscholier
![]()
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er staat ook nog een fles sambuca.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh ja leuk een klok snapje want dit nummer gaat over tijd.
Van Inkel heeft het idee dat kleuters alleen zitten te kijken of zo met deze schijtlollige humor van hem
Er is een 6 minuten versie!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef het_fokschaap het volgende:
Gelukkig duurt deze niet zo lang
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Met haar grafaccent en overdreven geschreeuw is geen enkel nummer van haar prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is nog wel prima van Davina. Staat wel te hoog.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
OOOOH YEEEEEY OH JAAAAAAAAAA DOE OOOOOONS EEEEN SAMBUCAAAAAAquote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat ook nog een fles sambuca."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik heet geen Maria, geen zorgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pas op. Krijg je een raar gezicht van.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu heb ik deze dag al 3 keer Davina gehoord, dat is meer dan in 1 jaar (!!)"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik luister nu anderhalf uur weer na mn verlate kerstdiner. Ik ben nog niet echt verwendHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heeft ie al legendarisch gezegd?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Schande dat ze die niet draaienquote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is een 6 minuten versie!![]()
Anders luister je 21-22u even terugquote:Op donderdag 30 december 2021 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik luister nu anderhalf uur weer na mn verlate kerstdiner. Ik ben nog niet echt verwend![]()
![]()
Ik ben er ook niet kapot van, qua zangkwaliteiten is Emma Heesters haar op alle fronten de baasquote:Op donderdag 30 december 2021 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met haar grafaccent en overdreven geschreeuw is geen enkel nummer van haar prima.
Is Time al geweest?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja leuk een klok snapje want dit nummer gaat over tijd.
Van Inkel heeft het idee dat kleuters alleen zitten te kijken of zo met deze schijtlollige humor van hem![]()
vind dit een van de mindere AC/DCs eerlijk gezegd.
Ben sowieso meer van Bon Scott AC/DC"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die naam had anders best goed bij je gepast.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heet geen Maria, geen zorgen.![]()
Ik geloof niet dat ik AC/DC.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is die van Pa Olvidarte? Zo ja, alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van, qua zangkwaliteiten is Emma Heesters haar op alle fronten de baas![]()
Erg matig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk dat ik toch minimaal tot Van Lunteren blijft zitten vannacht"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
AC/DC vind ik echt playmobilmuziek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Titel plus bandnaam. Snap de logica wel...
Was geen goede electricienHaters can be so lame and vicious
Van Inkelen regels voor vandaag:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit kan alleen maar mis gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Waltz is min of meer standaard toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
You shook me all night Robert Long.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd voor een mashup: You shook me all night duurt te lang|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weer met je eens R_Rquote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
AC/DC vind ik echt playmobilmuziek.
Toch nog even wakker blijven?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was geen goede electricien![]()
![]()
Ik zou zeggen voeg de egotrip van zn eigen naamjingles ook maar toe. Kun je lekker veel drinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:WaltzHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz![]()
![]()
Ik vond laatst de helm van mijn opa op zolder. Stonden twee bliksemtekens op dus ik denk dat hij elektricien is geweest in de oorlogquote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was geen goede electricien-XOXO-![]()
Boel opruimen en afsluiten....quote:Haters can be so lame and vicious
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hierquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn![]()
Ik doe vanavond in ieder geval meequote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn![]()
OMG it's OMD!Haters can be so lame and vicious
origineel van dark moor is beter"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hier![]()
![]()
Dat zijn mensen met veel dorst, Alcoholisten bestaan helemaal niet."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik ben van de partij. Maria Duck ook wel, gok ik zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopelijk pak je Pearl Jam nog even mee zoquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Boel opruimen en afsluiten....![]()
Morgen wel meer mensen misschien. Eerste nacht heb ik een fles juttersbitter van 30% (35 cl) opgezopenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijnPlus nog 5 halve liters HJ en twee HJ Grand Prestige.
Kwam je toch weer?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Boel opruimen en afsluiten....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
Dat zijn mensen met veel dorst, Alcoholisten bestaan helemaal niet.
Ik heb op Enola Gay gestemd, nu ben ik wel benieuwd naar deze.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
True! Misschien is een kater op oudjaarsochtend wel een goed idee, dan krijg ik tenminste geen enorme kater de dag ernaquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hier![]()
![]()
![]()
Ken hem denk ik wel trouwens, maar kan hem even niet plaatsen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken dat nummer nietquote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hopelijk pak je Pearl Jam nog even mee zo
Zie bovenstaande regels. Elke keer als ie dat woord noemt neem je een shotje.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik gemist heb wat Inkelen inhoudt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
IF JOAN OF ARC
HAD A HEART
WOULD SHE GIVE IT AS A GIFT![]()
TO SUCH AS ME
WHO LONGS TO SEE
HOW AN ANGEL OUGHT TO BE![]()
HER DREAM'S TO GIVE
HER HEART AWAY
LIKE AN ORPHAN ON A WAVE![]()
SHE CARED SO MUCH
SHE OFFERED UP
HER BODY TO THE GRAVE[
Hij staat op 516quote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ken hem denk ik wel trouwens, maar kan hem even niet plaatsen."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Origineel van Arcade Fire.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Poah, die elpee van Arcade Fire ga ik ook weer eens draaien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
OK okquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef ok01 het volgende:
[..]Dan moet je hem al helemaal meepakken
Alvast een beetje indrinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
True! Misschien is een kater op oudjaarsochtend wel een goed idee, dan krijg ik tenminste geen enorme kater de dag ernaSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die is fucking lekker.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is ok01 fucking lekker ja?quote:![]()
Hebben jullie wel eens oud/nieuw gevierd in het buitenland?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lady Diquote:
Nee dit gaat onze eerste keer worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie wel eens oud/nieuw gevierd in het buitenland?Make love, not war ☮![]()
OMGquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brabant telt zeker niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie wel eens oud/nieuw gevierd in het buitenland?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
al rood geworden van de zon?
Ik wil niet teveel aan zelfbevrediging doenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is ok01 fucking lekker ja?![]()
![]()
![]()
ah, we gaan nu met Eddie Vedder"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik had het over je nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat klopt
Of had je het over het nummer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk dat nu Pearl Jamt.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
ah, we gaan nu met Eddie Vedder|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ha Diaan & Peace!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dit gaat onze eerste keer worden.![]()
Nee wel iets verkleurd.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
al rood geworden van de zon?Make love, not war ☮![]()
Waar was het ook alweer?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dit gaat onze eerste keer worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
That's what she saidquote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel aan zelfbevrediging doen
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: