Erg matig.quote:
Dit kan alleen maar mis gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Van Inkelen regels voor vandaag:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz
Waltz is min of meer standaard toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
You shook me all night Robert Long.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd voor een mashup: You shook me all night duurt te lang
Weer met je eens R_Rquote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
AC/DC vind ik echt playmobilmuziek.
Toch nog even wakker blijven?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Titel plus bandnaam. Snap de logica wel...
Was geen goede electricien
Ik zou zeggen voeg de egotrip van zn eigen naamjingles ook maar toe. Kun je lekker veel drinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Ik vond laatst de helm van mijn opa op zolder. Stonden twee bliksemtekens op dus ik denk dat hij elektricien is geweest in de oorlogquote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Titel plus bandnaam. Snap de logica wel...
Was geen goede electricien
Boel opruimen en afsluiten....quote:
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hierquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn
Ik doe vanavond in ieder geval meequote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |