Ik ben van de partij. Maria Duck ook wel, gok ik zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn
Hopelijk pak je Pearl Jam nog even mee zoquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Boel opruimen en afsluiten....
Morgen wel meer mensen misschien. Eerste nacht heb ik een fles juttersbitter van 30% (35 cl) opgezopenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoeveel doen hier eigenlijk aan mee? Ik vind nog een halve fles kruidenbitter van 35% in de kast. Misschien doe ik morgen ook wel mee met Inkelen, maar dan moet ik niet de enige zijn
Kwam je toch weer?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Boel opruimen en afsluiten....
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Isorden het volgende:
[..]![]()
Dat zijn mensen met veel dorst, Alcoholisten bestaan helemaal niet.
True! Misschien is een kater op oudjaarsochtend wel een goed idee, dan krijg ik tenminste geen enorme kater de dag ernaquote:Op donderdag 30 december 2021 00:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je zal sowieso niet de enige zijn, stel alcoholisten zitten hier![]()
Ik ken dat nummer nietquote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hopelijk pak je Pearl Jam nog even mee zo
Zie bovenstaande regels. Elke keer als ie dat woord noemt neem je een shotje.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik gemist heb wat Inkelen inhoudt
Hij staat op 516quote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ken hem denk ik wel trouwens, maar kan hem even niet plaatsen.
Origineel van Arcade Fire.quote:
OK okquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef ok01 het volgende:
[..]Dan moet je hem al helemaal meepakken
Alvast een beetje indrinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
True! Misschien is een kater op oudjaarsochtend wel een goed idee, dan krijg ik tenminste geen enorme kater de dag erna
Die is fucking lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |