En @Ceequote:Op woensdag 29 december 2021 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
DD en D. in 1 topic. Ingewikkeld
Weet niet of ik dit lang volhouquote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje al ingewikkeld, kun je nagaan
Ik ga vanaf 1 januari 4 maanden niet drinken denk ik. In 2019 was dat 1 maand, 2020 2 maanden en dit jaar 3 maanden. En dan is daarna mijn tolerantie ook weer lagerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik drink gewoon te weinig dat ik meer koop dan dat er op gaat
Weet je zeker dat je dit hardop durft te zeggen?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat monogame gedoe is achterhaald, ik ga in je dm’s sliden
Voel je vrij mij te negerenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit lang volhou
quote:
Zij en ik delen onze verjaardagsdatum.quote:
Volgens mij komen er nog wel een hoopquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze komen ook maar bij de Fleet voorbij
Bij de Fleet Foxes?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze komen ook maar bij de Fleet voorbij
Als je m'n lijstje hebt gezien zag je daar eenquote:
Dat zou ik nooit doenquote:
Ja ik drink gewoon nauwelijks, toevallig dat ik met kerst wat heb gedronken, de vorige keer was denk ik met mijn verjaardag in meiquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 1 januari 4 maanden niet drinken denk ik. In 2019 was dat 1 maand, 2020 2 maanden en dit jaar 3 maanden. En dan is daarna mijn tolerantie ook weer lager
Met ons wil je 'm niet delen?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij en ik delen onze verjaardagsdatum.
DE KLEINE LEUGENSquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef essnhills het volgende:
Tell me lies tell me sweet little lies![]()
![]()
Alleen als ze zoet zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DE KLEINE LEUGENS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Go Your Own Way en Dreams zijn ook wel goeie contendersquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is vermoedelijk wel de FM met de meeste airplay.
QMusic?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is vermoedelijk wel de FM met de meeste airplay.
Nobody loves you like I doquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef essnhills het volgende:
Tell me lies tell me sweet little lies![]()
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik drink gewoon nauwelijks, toevallig dat ik met kerst wat heb gedronken, de vorige keer was denk ik met mijn verjaardag in mei
Fijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan probeer ik het niet moeilijker te maken dan nodig
Nee daarvoor al, heb niet zo'n behoefte aan blofquote:Op woensdag 29 december 2021 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Benieuwd hoeveel mensen er straks (of doen alsof) afzwaaien bij Time To Say Goodbye.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |