Gewoon verstandig drinken. Dan hoef je ook niet te stoppen en kun je gewoon nog af en toe een drankje drinken als je er zin in hebtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 1 januari 4 maanden niet drinken denk ik. In 2019 was dat 1 maand, 2020 2 maanden en dit jaar 3 maanden. En dan is daarna mijn tolerantie ook weer lager
Nee, dat is van ons samenquote:
Ik ga denk ik juist ná blofquote:Op woensdag 29 december 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarvoor al, heb niet zo'n behoefte aan blof
Gewoon in het algemeen. Deze hoor ik al zeker 25 jaar overal vaak langskomen.quote:
Fantastische band inderdaad met een zeer divers repertoire.quote:
Ik maakte een flauwe grapquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Deze hoor ik al zeker 25 jaar overal vaak langskomen.
Mijne ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet mijn favoriete nummer ooit.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Isorden het volgende:
Eigenlijk toch wel een van mijn favo bands dit
Als ze zo suf en oubollig ziet zou je niet zeggen dat daar de nodige grammetjes in zijn gegaan.quote:
Ik vind het Nicksquote:
Ik hoef ook niet te stoppen natuurlijk, maar doe het gewoon.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon verstandig drinken. Dan hoef je ook niet te stoppen en kun je gewoon nog af en toe een drankje drinken als je er zin in hebt
Dat is de tekstquote:
In ieder geval Louis Armstrongquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt het na 12 uur wel weer beter?
Hoorde van de vrouw dat ik beter vandaag lekker op tijd de bedstee kan opzoeken.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt het na 12 uur wel weer beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |