Als mijn vrouw er op die leeftijd nog zo uit zou zien... ik zou ervoor tekenen hoor.quote:
Hè verdorie, dat had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maakte een flauwe grap
Tuurlijk..de getallen worden kleiner, dus de nummers beterquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt het na 12 uur wel weer beter?
Niet drinken, breaking the habit.quote:
Beter dat je gaat na Blof, dan komt op...nee, sorryquote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga denk ik juist ná blof
mooiste van blof
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maakte een flauwe grap
Eensquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: Breakin the Habit > In the End
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin van de nacht valt tegen inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoorde van de vrouw dat ik beter vandaag lekker op tijd de bedstee kan opzoeken.
Doet ie anders nooitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hè verdorie, dat had ik van jou niet verwacht
Ik overweeg ook tactisch bijslapen en geheelonthouden. Ik ben geen 39 meerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoorde van de vrouw dat ik beter vandaag lekker op tijd de bedstee kan opzoeken.
Stille hintquote:Op woensdag 29 december 2021 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |