Geen meer tegenwoordigquote:
Vorig jaar hebben we het record kapotgesloopt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, vorig jaar was er of een record of zaten we dichtbij het record.
Vorig jaar kon ik het amper bijhouden maar dit keer valt het best mee voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waar we nu zaten qua # vorig jaar
Maar, maar limoen vochtquote:
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zijn die ABBA-songs toch stuk voor stuk meesterwerken. Die zang, het instrumentale... het klopt gewoon altijd.
Ja, dat kan wel. Er is niets nieuws bij gekomen in elk geval (naar mijn mening terecht, zo bijzonder was dat nieuwe werk niet).quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen money x3 en summer night zijn al geweest volgens mij
Scandinaviërs kunnen sowieso wel een goed partijtje muziekmakenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zijn die ABBA-songs toch stuk voor stuk meesterwerken. Die zang, het instrumentale... het klopt gewoon altijd.
quote:
Agnethaquote:
Dat is toch elke online borrel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Das nog kutter, een online borrel waar niemand zin in heeft en iedereen afgeleid is
Ja daar waren we het wel echt over eens. Opeens klonk het als oma-melancholie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.
2CV?quote:
Maar wel vrolijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Marvin Gaye was ook niet gay.
Zaten toch best een paar pareltjes tussen? Don't Shut Me Downquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeroen KidV? Of Kees Tol?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Alle stamgasten zijn een jaartje ouder, lees tragerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik het amper bijhouden maar dit keer valt het best mee voor mijn gevoel
Nu met Coronaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen hebben een iets gezondere balans in hun leven ofzo
Rustig Matthias.quote:
terecht, ik ook niet. Drinken kan ik ook alleenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is toch elke online borrel?
Daarom doe ik ook niet meer aan online borrels.
Was het @PzKpfwquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Het was verschrikkelijk iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Das nog kutter, een online borrel waar niemand zin in heeft en iedereen afgeleid is
quote:
Knowing Me Knowing You gaat over een breakup, maar toen was er nog geen wolkje aan de lucht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is één van de weinige BREAK-UP ABBA-nummers die ze ooit gemaakt hebben.
Ken het verhaal wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BeidenNee, serieus, google het maar eens.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ene Marco B houdt ook van dochters
Al besprokenquote:
Er was in elk geval één 1 april waarop hij niet lachte...quote:
Sweet Home Alabama 😎quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al besprokenquote:
Zit inderdaad weinig vaart in. Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was d'r al bang voor... ik was d'r al bang voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, natuurlijk staat dit nummer ook nog in de lijst. Je had het kunnen weten.
Dan kan toch niet, hoorde afgelopen dagen nog dat Taylor Swift de enige is die nummer van 10+ minuten maakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo 11 minuten Eros Ramazotti genot
de grap wie je wist wat ging komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hij heeft ook wel goed spul. Maar dit soort nummers scoren altijd welquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Zorro het volgende:
John Mayer, geweldige gitarist.
Jammer dat ie er zulke meuk mee maakt.
Ongetwijfeld niet de versie met Andrea Bocelli.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mike Oldfield doet niet onder voor 25, get on his levelquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, hoorde afgelopen dagen nog dat Taylor Swift de enige is die nummer van 10+ minuten maakt.
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig was er drank. Veel drank hoop ik
Er is maar één dochters en dat heet Butterfly Kissesquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied zal de komende jaren wel eens kunnen stijgen, als Dochters daalt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik walg echt van die Marco B-grappenZoo kinderachtig ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Weet je wie er ook kwam...?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de grap wie je wist wat ging komen
ik zie m er wel voor aan om zijn eigen Dochters nog hoger te hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
Bij Marco Borsato staat dit nummer stipt bovenaan
Waar was jij in Ekstra Weekendtijd? Toen werden hier ook topics volgepost hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was d'r al bang voor... ik was d'r al bang voor
Oh ik dacht eerder stijfquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
Denk eerder stijf bovenaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik walg echt van die Marco B-grappenHet is de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Musica E genot zo ja?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet je niet bij mij wezen, maar bij die fans van Taylor Swift.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mike Oldfield doet niet onder voor 25, get on his level
Je ogen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet de versie met Andrea Bocelli.
Die vind ik zo
De eerste keer dat Bocelli invalt, kippenvel op plaatsen waar ik niet wist dat het kon
Aha is dat hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle stamgasten zijn een jaartje ouder, lees trager
En als Eddie Vedder gaat dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is maar één dochters en dat heet Butterfly Kisses
Automaten muziek is dat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dit valt toch zwaar tegen na zo'n meesterwerk.
Dat jankerige gezeik van die Mayer trek ik sowieso niet zo goed. Toen ik dat nieuwe nummer 'Last Train' ofzo? dacht ik dat het al jaren geleden uitgebracht was. Het lijkt allemaal op elkaar.
Nu pas klaar met je borrel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Ik schenk zo nog wat amaretto in
De lange versie inderdaad.quote:
Hè gadverdamme. Nooit van je eigen pasta snoepen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zie m er wel voor aan om zijn eigen Dochters nog hoger te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |