Geen meer tegenwoordigquote:
Vorig jaar hebben we het record kapotgesloopt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, vorig jaar was er of een record of zaten we dichtbij het record.
Vorig jaar kon ik het amper bijhouden maar dit keer valt het best mee voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waar we nu zaten qua # vorig jaar
Maar, maar limoen vochtquote:
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zijn die ABBA-songs toch stuk voor stuk meesterwerken. Die zang, het instrumentale... het klopt gewoon altijd.
Ja, dat kan wel. Er is niets nieuws bij gekomen in elk geval (naar mijn mening terecht, zo bijzonder was dat nieuwe werk niet).quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen money x3 en summer night zijn al geweest volgens mij
Scandinaviërs kunnen sowieso wel een goed partijtje muziekmakenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zijn die ABBA-songs toch stuk voor stuk meesterwerken. Die zang, het instrumentale... het klopt gewoon altijd.
quote:
Agnethaquote:
Dat is toch elke online borrel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Das nog kutter, een online borrel waar niemand zin in heeft en iedereen afgeleid is
Ja daar waren we het wel echt over eens. Opeens klonk het als oma-melancholie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.
2CV?quote:
Maar wel vrolijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Marvin Gaye was ook niet gay.
Zaten toch best een paar pareltjes tussen? Don't Shut Me Downquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.
Jeroen KidV? Of Kees Tol?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Alle stamgasten zijn een jaartje ouder, lees tragerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik het amper bijhouden maar dit keer valt het best mee voor mijn gevoel
Nu met Coronaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mensen hebben een iets gezondere balans in hun leven ofzo
Rustig Matthias.quote:
terecht, ik ook niet. Drinken kan ik ook alleenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is toch elke online borrel?
Daarom doe ik ook niet meer aan online borrels.
Was het @PzKpfwquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens heeft één van die ABBA-dames ooit iets met een doorgedraaide Nederlandse ABBA-fan (lees: stalker) gehad. Gedate en al.
Het was verschrikkelijk iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Das nog kutter, een online borrel waar niemand zin in heeft en iedereen afgeleid is
quote:
Knowing Me Knowing You gaat over een breakup, maar toen was er nog geen wolkje aan de lucht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is één van de weinige BREAK-UP ABBA-nummers die ze ooit gemaakt hebben.
Ken het verhaal wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BeidenNee, serieus, google het maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |