quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ene Marco B houdt ook van dochters
Al besprokenquote:
Er was in elk geval één 1 april waarop hij niet lachte...quote:
Sweet Home Alabama 😎quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al besprokenquote:
Zit inderdaad weinig vaart in. Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nieuwe album ook gehoord? Vond het maar een gezapige bende.
Ik was d'r al bang voor... ik was d'r al bang voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, natuurlijk staat dit nummer ook nog in de lijst. Je had het kunnen weten.
Dan kan toch niet, hoorde afgelopen dagen nog dat Taylor Swift de enige is die nummer van 10+ minuten maakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo 11 minuten Eros Ramazotti genot
de grap wie je wist wat ging komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hij heeft ook wel goed spul. Maar dit soort nummers scoren altijd welquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Zorro het volgende:
John Mayer, geweldige gitarist.
Jammer dat ie er zulke meuk mee maakt.
Ongetwijfeld niet de versie met Andrea Bocelli.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo 11 minuten Eros Ramazotti genot
Mike Oldfield doet niet onder voor 25, get on his levelquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan toch niet, hoorde afgelopen dagen nog dat Taylor Swift de enige is die nummer van 10+ minuten maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |