Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig was er drank. Veel drank hoop ik
Er is maar één dochters en dat heet Butterfly Kissesquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied zal de komende jaren wel eens kunnen stijgen, als Dochters daalt.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik walg echt van die Marco B-grappenZoo kinderachtig ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Weet je wie er ook kwam...?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de grap wie je wist wat ging komen
ik zie m er wel voor aan om zijn eigen Dochters nog hoger te hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
Bij Marco Borsato staat dit nummer stipt bovenaan
Waar was jij in Ekstra Weekendtijd? Toen werden hier ook topics volgepost hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was d'r al bang voor... ik was d'r al bang voor
Oh ik dacht eerder stijfquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
Denk eerder stijf bovenaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik walg echt van die Marco B-grappenHet is de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Musica E genot zo ja?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo 11 minuten Eros Ramazotti genot
Moet je niet bij mij wezen, maar bij die fans van Taylor Swift.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mike Oldfield doet niet onder voor 25, get on his level
Je ogen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet de versie met Andrea Bocelli.
Die vind ik zo
De eerste keer dat Bocelli invalt, kippenvel op plaatsen waar ik niet wist dat het kon
Aha is dat hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alle stamgasten zijn een jaartje ouder, lees trager
En als Eddie Vedder gaat dan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is maar één dochters en dat heet Butterfly Kisses
Automaten muziek is dat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dit valt toch zwaar tegen na zo'n meesterwerk.
Dat jankerige gezeik van die Mayer trek ik sowieso niet zo goed. Toen ik dat nieuwe nummer 'Last Train' ofzo? dacht ik dat het al jaren geleden uitgebracht was. Het lijkt allemaal op elkaar.
Nu pas klaar met je borrel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Ik schenk zo nog wat amaretto in
De lange versie inderdaad.quote:
Hè gadverdamme. Nooit van je eigen pasta snoepen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zie m er wel voor aan om zijn eigen Dochters nog hoger te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |