Zoon van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het lijkt me uitgesloten dat Hoolwerf wordt aangewezenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Aguero het volgende:
Stuur alsjeblieft Bosker op de MS en de TP. (Als Krol, Nuis etc gewoon lekker dubbelen.)
Veel langzamer kan niet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik verwacht nog wel een versnelling van Bartje
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Aguero het volgende:
Stuur alsjeblieft Bosker op de MS en de TP. (Als Krol, Nuis etc gewoon lekker dubbelen.)
En eventueel moet je daar ook de nummer 3 van de 1500m voor offeren (als dat niet Roest is), MS2 staat niet op de matrix namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.
Van de zomer ultramarathons gelopen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geweldige conditie ja okee
Niet te zien
1500 kan op eigen kracht plaatsen ook nog. Op het NK werd Chris H. daar derde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.
Dat is leuk maar hier heb je ook basissnelheid nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van de zomer ultramarathons gelopen.
Moet Chris niet weer 3e worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
1500 kan op eigen kracht plaatsen ook nog. Op het NK werd Chris H. daar derde.
Met de huidige rondjes eerder 13:53/13:54quote:
Uytdehaage approvesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef hhh38 het volgende:
Hoolwerf wordt bijna ingehaald in de inrijbaan
Verheijen die in de rug van Uytdehaage reed toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor rel?
Verheijen die als derny fungeerde en DSQ werdquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uytdehaage 'gediskwalificeerd' op WKquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/
Als je volkskrant hebt. Paywall voor mij.
Wat anderen al zeiden, hij reed hele tijd in inrijbaan om Verheijen uit wind te zetten. Ik kon de beelden niet meer vinden
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat anderen al zeiden, hij reed hele tijd in inrijbaan om Verheijen uit wind te zetten. Ik kon de beelden niet meer vinden
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden voor de startquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.
Het toernooi van Davis en Hedrickquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.
Dacht dat dit op de OS was?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden voor de start
Ja is ook zo door een uitrijdende Uytdehaagequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden
Toen WE het allrounden hadden verloren.quote:
Het was precies anders omquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja is ook zo door een uitrijdende Uytdehaage
Zou leuk zijn als er straks 2 vrouwen onder de tijden van Leerdam en Kok duikenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Deze schaatsdag kan wel wat reuring gebruiken.
Klopt, dit is ook wel de meest voorspelbare dag. Ze hebben het spannendst voor het laatst bewaard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Deze schaatsdag kan wel wat reuring gebruiken.
Wat dat betreft is het zonde dat Kramer en Talsma niet meedoen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, dit is ook wel de meest voorspelbare dag. Ze hebben het spannendst voor het laatst bewaard.
Een Talsma in vorm had de lange afstanden een stuk interessanter gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het zonde dat Kramer en Talsma niet meedoen.
Meer dan lichtjes imo gezien z'n 5kmquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jansman valt ook wel lichtjes tegen.
Bergsma wordt in principe MS2, zodat MS1 gebruikt kan worden als aanwijsplek. Alleen is er niemand goed genoeg om daarvoor in de envelop van Jantje Coopmans te zitten. Maar een aanwijsplek voor de TP heeft sowieso ook voorrang.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En eventueel moet je daar ook de nummer 3 van de 1500m voor offeren (als dat niet Roest is), MS2 staat niet op de matrix namelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=BYwmWF3rjZ0&t=2495squote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een klok. Alleen Gioya Lancee heeft een mooiere naam. Dat klinkt als een tropische dag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een bazennaam blijft dat, Jos de Vos.
Turbopak.quote:
Ja dit is wel apartquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef hhh38 het volgende:
Nieuws over darten in een schaatsuitzending, dat is voor het eerst lijkt me
En Mathieuquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef superniger het volgende:
Hup Jorrit. Doe het voor MvG, Barney en Vincent.
Ik schatte jouw ook altijd in als een stugge Friezinquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef AgnesGru het volgende:
Heel gek ja dat Bergsma als stugge Fries wordt gezien
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik schatte jouw ook altijd in als een stugge Friezin.
Nu 30,4quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bergsma heeft de cruise control op 30,6 ingesteld.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Bosker nou weer aan het doen.
quote:
Zich sparen voor de 1500mquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Bosker nou weer aan het doen.
Als je Marcel Bosker opzoekt in het woordenboek staat daar 'subtop' achter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd of Bosker zich kan optrekken aan Bergsma
Leuk dat je er bent Maniquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een flopdag. De altijd afschuwelijke 10 kilometer en een onderdeel die we bij voorbaat al uit de matrix hadden moeten schrappen.
mompelt iets over een open deurquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
“Het moet hard gaan vriezen voor een elfstedentocht” bedankt Herbert.
Nee, je kan ook Snellink aanwijzenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef Chippiegang het volgende:
Bosker gaat niet aangewezen worden op deze manier
Maar Bosker kan alles rijdenquote:
Uiteraard wel; met 6:13 op de 5km heeft hij aangetoond dat hij in orde is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef Chippiegang het volgende:
Bosker gaat niet aangewezen worden op deze manier
Ja even de 1500m afwachten, hoewel ik hem daar niet in de top 3 zie eindigenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uiteraard wel; met 6:13 op de 5km heeft hij aangetoond dat hij in orde is.
Bosker is een zekerheidje lijkt me.
Dat hoeft niet...1:46 ofzo zou prima zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja even de 1500m afwachten, hoewel ik hem daar niet in de top 3 zie eindigen
Wat doe je als Blokhuijsen daar top 3 rijdt? Die heeft ook veel meer ervaring met de MSquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja even de 1500m afwachten, hoewel ik hem daar niet in de top 3 zie eindigen
Als wat? Designated coronarijder?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bosker is een zekerheidje lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Dan gaat Blokhuijsen gewoon lijkt mij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doe je als Blokhuijsen daar top 3 rijdt? Die heeft ook veel meer ervaring met de MS
Ja denk ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan gaat Blokhuijsen gewoon lijkt mij?
Ik denk inderdaad dat de bondscoach dan voor BLokhuijsen kiestquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan gaat Blokhuijsen gewoon lijkt mij?
Die viel op de 5km erg tegen; ik kan me haast niet voorstellen dat hij zich er tussen gaat rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doe je als Blokhuijsen daar top 3 rijdt? Die heeft ook veel meer ervaring met de MS
Hij heeft zich wel meer op de 1500 gericht, die lange afstanden kan ie niet meer aan qua inhoudquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die viel op de 5km erg tegen; ik kan me haast niet voorstellen dat hij zich er tussen gaat rijden.
Volgens mij gaf die het gewoon op na die mislukte wissel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die viel op de 5km erg tegen; ik kan me haast niet voorstellen dat hij zich er tussen gaat rijden.
Zie het hem wel even doen, gewoon om te ziekenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
We zullen ditmaal wel geen typische Roest-slot zien.
Snellink ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of toch welquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
We zullen ditmaal wel geen typische Roest-slot zien.
Zo danquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roest zal wel gewoon op veilig rijden naar 12.50 lijkt me
Geen nut om hieronder te willen
Veilig en VOLKOMEN kapot.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch bijzonder.
Hij lijkt helemaal dood te gaan en rijdt als slotronden:
31.19
31.28
31.17
31.18
31.22
"10 seconden langzamer dan het wereldrecord."quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Jorrit laten huilen lijkt me te hoog gegrepen
Machtig zoals Jorrit gewoon begripvol blijft knikken.quote:
Het is zijn werk om sappige quotes te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef Remco het volgende:
Wat zit Bert nu moeilijk te doen, als ik de race goed bekeek had Bergsma zo 5 seconden sneller kunnen gaan.
Geen update geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Is er al meer bekend over hoe het met Verbij is eigenlijk?
Zoals Herbert ons steeds maar weer vertelt: Jorrit is gewoon een hele aardige man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Aguero het volgende:
De spanning, alsof Bergsma niet al een paar Olympische plakken binnen heeft en gewoon z'n ding heeft gedaan
Begin van de uitzending ging erover dat t geen blessure was, maar gewoon baalde dat ie t ook voor DaiDaiDai verpest hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals Herbert ons steeds maar weer vertelt: Jorrit is gewoon een hele aardige man.
Ja ja Bert, enorm goed punt man. 't Is gewoon een klotewedstrijd. Goeie vragen. Ja ja, die spanning man, net wat je zegt. Bedankt voor het fijne gesprek.
Jorrit ergert zich volgens mij nooit aan Bert.
Hooguit aan andere schaatsers.
Af en toe.
Niets fysieks, gewoon balen/teleurstelling. Althans, dat werd bij Henry aan tafel gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Kramer vond/vindt het juist leuk om uitgedaagd te worden zodat hij Bert kon overtroeven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goed
Ik denk overigens dat dit best wel meevalt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goed
Alsof je oneindig reserve schaatsers mag meenemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Evertjan het volgende:
De NOS heeft dus geen idee hoe de coronabubbel werkt straks in China.
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Zal mij trouwens benieuwen hoeveel schaatsers er nu al in de bubbel zitten. Ik zou als topsporter echt als de dood er voor zijn om nu nog een coronavirus op te lopen
En dat je zomaar schaatsers een dag van te voren mag invliegen in het Olympisch dorpquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alsof je oneindig reserve schaatsers mag meenemen
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Zal mij trouwens benieuwen hoeveel schaatsers er nu al in de bubbel zitten. Ik zou als topsporter echt als de dood er voor zijn om nu nog een coronavirus op te lopen
Ik denk niet dat Nils een plankje gaat missen.quote:
Ik zie op insta andere dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..
Die hele tent daar zit ook vol met halfdronken niet-gemaskerde rochelaars.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.
Tja, dan vraag je er bijna een beetje om. Niet helemaal natuurlijk, maar je neemt dan wel bewust onnodige risico's.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zie op insta andere dingen voorbij komen.
En vervolgens zet Maurits je lekker tussen de toeristen op de vlucht. Maar aan sponsor KLM ligt het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..
De 10 kilometer is het Platonisch Ideaal van een schaatswedstriijd. Al het andere is gewoon een afwijking.quote:
Laat ze lekker opbokken die Chinezen met hun idiote protocollen. Waarom zou zoiets niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En dat je zomaar schaatsers een dag van te voren mag invliegen in het Olympisch dorp
Darters staan dan ook niet bekend om hun intelligentiequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.
Ze zijn nogal streng daar in China heb ik gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat ze lekker opbokken die Chinezen met hun idiote protocollen. Waarom zou zoiets niet kunnen?
Kok en Leerdam dus al zeker voor de laatste ritquote:
Vergeet de 200k niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
De 10 kilometer is het Platonisch Ideaal van een schaatswedstriijd. Al het andere is gewoon een afwijking.
Ik denk dat dit het hoogtepunt is voor Koen dit OKT.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef SilverEyes het volgende:
Koen is gestopt met schaatsen en de PA van Jutta? Of zien we die straks nog op de 1000/1500?
Hij is al 5 jaar geleden gestopt met schaatsen maar niemand heeft het Koen zelf nog verteldquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef SilverEyes het volgende:
Koen is gestopt met schaatsen en de PA van Jutta? Of zien we die straks nog op de 1000/1500?
1500 sowieso dacht ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef SilverEyes het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij is al 5 jaar geleden gestopt met schaatsen maar niemand heeft het Koen zelf nog verteld
Hij rijdt nog wel de 1.000 en 1.500, maar zijn recente tijden zijn niet hoopgevend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef SilverEyes het volgende:
Boskerquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Wat zien we als achtervolgingsploeg? Kramer, Roest en een 1500 meter-man?
Roest, Kramer en Bosker? Als dat kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij wil die inderdaad nog mee gaan doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef SilverEyes het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:17 schreef Meridiaan het volgende:
Was dat nou een zoen met een mondkapjes er tussen?
Mogelijk Bosker ten koste van een sprinter.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Kramer, Roest, Boskerquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar dacht ik ook aan ja, kijken hoe de matrix uit gaat pakkenquote:
En dan nog een reserverijder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer, Roest, Bosker
Dat zijn ook drie ploeggenoten; trainen mag dus geen probleem zijn.
Heel laag vanaf de start ja, leek net alsof ze steeds voorover viel ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lelijke stijl van Grevelt
Dubbelingen nodig op 1000/1500. Roest zal er zich tussen moeten rijden anders wordt het wel vervelend. Dan zullen 500-meter mannen de sjaak zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan ja, kijken hoe de matrix uit gaat pakken
Ze hebben altijd nog een aanwijsplek. Ik denk dat dit wel de drie namen zijn die op het lijstje staan van de bondscoach.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan ja, kijken hoe de matrix uit gaat pakken
Zou heel wrang zijn als dat ten koste van Ntab zal gaan, met die twee rare rittenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mogelijk Bosker ten koste van een sprinter.
Daar ben ik ook voor, maar dan moet je twee mannen aanwijzen...ik weet niet of de matrix daar ruimte voor laat.quote:
Dat zou Bergsma kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |