Dacht dat dit op de OS was?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden voor de start
Ja is ook zo door een uitrijdende Uytdehaagequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden
Toen WE het allrounden hadden verloren.quote:
Het was precies anders omquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja is ook zo door een uitrijdende Uytdehaage
Zou leuk zijn als er straks 2 vrouwen onder de tijden van Leerdam en Kok duikenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Deze schaatsdag kan wel wat reuring gebruiken.
Klopt, dit is ook wel de meest voorspelbare dag. Ze hebben het spannendst voor het laatst bewaard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Deze schaatsdag kan wel wat reuring gebruiken.
Wat dat betreft is het zonde dat Kramer en Talsma niet meedoen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, dit is ook wel de meest voorspelbare dag. Ze hebben het spannendst voor het laatst bewaard.
Een Talsma in vorm had de lange afstanden een stuk interessanter gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het zonde dat Kramer en Talsma niet meedoen.
Meer dan lichtjes imo gezien z'n 5kmquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jansman valt ook wel lichtjes tegen.
Bergsma wordt in principe MS2, zodat MS1 gebruikt kan worden als aanwijsplek. Alleen is er niemand goed genoeg om daarvoor in de envelop van Jantje Coopmans te zitten. Maar een aanwijsplek voor de TP heeft sowieso ook voorrang.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En eventueel moet je daar ook de nummer 3 van de 1500m voor offeren (als dat niet Roest is), MS2 staat niet op de matrix namelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=BYwmWF3rjZ0&t=2495squote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/
Als je volkskrant hebt. Paywall voor mij.
Wat anderen al zeiden, hij reed hele tijd in inrijbaan om Verheijen uit wind te zetten. Ik kon de beelden niet meer vinden
Klinkt als een klok. Alleen Gioya Lancee heeft een mooiere naam. Dat klinkt als een tropische dag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:55 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een bazennaam blijft dat, Jos de Vos.
Turbopak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |