Zoon van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het lijkt me uitgesloten dat Hoolwerf wordt aangewezenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Aguero het volgende:
Stuur alsjeblieft Bosker op de MS en de TP. (Als Krol, Nuis etc gewoon lekker dubbelen.)
Veel langzamer kan niet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik verwacht nog wel een versnelling van Bartje
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef Aguero het volgende:
Stuur alsjeblieft Bosker op de MS en de TP. (Als Krol, Nuis etc gewoon lekker dubbelen.)
En eventueel moet je daar ook de nummer 3 van de 1500m voor offeren (als dat niet Roest is), MS2 staat niet op de matrix namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.
Van de zomer ultramarathons gelopen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geweldige conditie ja okee
Niet te zien
1500 kan op eigen kracht plaatsen ook nog. Op het NK werd Chris H. daar derde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal ook gebeuren. TP is 1 van de weinige kansen op goud bij de mannen. Desnoods wordt Dai Dai geofferd.
Dat is leuk maar hier heb je ook basissnelheid nodigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van de zomer ultramarathons gelopen.
Moet Chris niet weer 3e worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
1500 kan op eigen kracht plaatsen ook nog. Op het NK werd Chris H. daar derde.
Met de huidige rondjes eerder 13:53/13:54quote:
Uytdehaage approvesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef hhh38 het volgende:
Hoolwerf wordt bijna ingehaald in de inrijbaan
Verheijen die in de rug van Uytdehaage reed toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer voor rel?
Verheijen die als derny fungeerde en DSQ werdquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uytdehaage 'gediskwalificeerd' op WKquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/
Als je volkskrant hebt. Paywall voor mij.
Wat anderen al zeiden, hij reed hele tijd in inrijbaan om Verheijen uit wind te zetten. Ik kon de beelden niet meer vinden
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)eerd-op-wk~bec9c1eb/
Als je volkskrant hebt. Paywall voor mij.
Wat anderen al zeiden, hij reed hele tijd in inrijbaan om Verheijen uit wind te zetten. Ik kon de beelden niet meer vinden
Volgens mij werd Verheijen toen ook aangereden voor de startquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.
Het toernooi van Davis en Hedrickquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was volgensmij een heel raar WK/EK. 3 afstanden op 1 dag omdat de dweilmachines het niet deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |