Zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch bijzonder.
Hij lijkt helemaal dood te gaan en rijdt als slotronden:
31.19
31.28
31.17
31.18
31.22
"10 seconden langzamer dan het wereldrecord."quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Jorrit laten huilen lijkt me te hoog gegrepen
Machtig zoals Jorrit gewoon begripvol blijft knikken.quote:
Het is zijn werk om sappige quotes te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:58 schreef Remco het volgende:
Wat zit Bert nu moeilijk te doen, als ik de race goed bekeek had Bergsma zo 5 seconden sneller kunnen gaan.
Geen update geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Is er al meer bekend over hoe het met Verbij is eigenlijk?
Zoals Herbert ons steeds maar weer vertelt: Jorrit is gewoon een hele aardige man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Aguero het volgende:
De spanning, alsof Bergsma niet al een paar Olympische plakken binnen heeft en gewoon z'n ding heeft gedaan
Begin van de uitzending ging erover dat t geen blessure was, maar gewoon baalde dat ie t ook voor DaiDaiDai verpest hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals Herbert ons steeds maar weer vertelt: Jorrit is gewoon een hele aardige man.
Ja ja Bert, enorm goed punt man. 't Is gewoon een klotewedstrijd. Goeie vragen. Ja ja, die spanning man, net wat je zegt. Bedankt voor het fijne gesprek.
Jorrit ergert zich volgens mij nooit aan Bert.
Hooguit aan andere schaatsers.
Af en toe.
Niets fysieks, gewoon balen/teleurstelling. Althans, dat werd bij Henry aan tafel gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Kramer vond/vindt het juist leuk om uitgedaagd te worden zodat hij Bert kon overtroeven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |