Ik denk overigens dat dit best wel meevalt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn niet veel die goed met Bert om kunnen gaan. Kramer kan het na al die jaren ook goed
Alsof je oneindig reserve schaatsers mag meenemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Evertjan het volgende:
De NOS heeft dus geen idee hoe de coronabubbel werkt straks in China.
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Zal mij trouwens benieuwen hoeveel schaatsers er nu al in de bubbel zitten. Ik zou als topsporter echt als de dood er voor zijn om nu nog een coronavirus op te lopen
En dat je zomaar schaatsers een dag van te voren mag invliegen in het Olympisch dorpquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alsof je oneindig reserve schaatsers mag meenemen
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:11 schreef Evertjan het volgende:
Zal mij trouwens benieuwen hoeveel schaatsers er nu al in de bubbel zitten. Ik zou als topsporter echt als de dood er voor zijn om nu nog een coronavirus op te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |