Ik denk niet dat Nils een plankje gaat missen.quote:
Ik zie op insta andere dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..
Die hele tent daar zit ook vol met halfdronken niet-gemaskerde rochelaars.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.
Tja, dan vraag je er bijna een beetje om. Niet helemaal natuurlijk, maar je neemt dan wel bewust onnodige risico's.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zie op insta andere dingen voorbij komen.
En vervolgens zet Maurits je lekker tussen de toeristen op de vlucht. Maar aan sponsor KLM ligt het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je hoop hebt op de Olympische Spelen neem ik aan dat je toch zeker al een tijdje buiten je familie om je dingen doet en tot eind februari blijft doen. Dat lijkt me wel het minste wat je moet doen..
De 10 kilometer is het Platonisch Ideaal van een schaatswedstriijd. Al het andere is gewoon een afwijking.quote:
Laat ze lekker opbokken die Chinezen met hun idiote protocollen. Waarom zou zoiets niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En dat je zomaar schaatsers een dag van te voren mag invliegen in het Olympisch dorp
Darters staan dan ook niet bekend om hun intelligentiequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Darters doen daar niet zo moeilijk over; die gaan doodleuk gourmetten.
Ze zijn nogal streng daar in China heb ik gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat ze lekker opbokken die Chinezen met hun idiote protocollen. Waarom zou zoiets niet kunnen?
Kok en Leerdam dus al zeker voor de laatste ritquote:
Vergeet de 200k niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
De 10 kilometer is het Platonisch Ideaal van een schaatswedstriijd. Al het andere is gewoon een afwijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |