Ik stem tevergeefs op n.i.b. of black sabbath (het nr)quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.
Dittequote:
Van wie mocht dat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Isorden het volgende:
Also, eeuwig zonde dan Randy Rhoads maar 25 mocht worden....
Ooh dan komt het sowieso wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Every day it gets a little easier, but you gotta do it every day, that’s the hard part.
Het komt wel goed. Ik begin elk jaar op 0 en in de zomer kan ik een halve marathon lopen. Ik kan het alleen niet een heel jaar volhouden om gezond en fit te doen
Och, zo'n hoogvlieger was het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Isorden het volgende:
Also, eeuwig zonde dan Randy Rhoads maar 25 mocht worden....
Ook op Ozzfest in Nijmegen geweest?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Evenstar het volgende:
Ozzy 2x live gezien volgens mij en Zakk wel 4-5 keer.
Ben slecht in dat soort dingen onthouden. Heb ik @:Viv voor
Eng.quote:
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last vanquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook op Ozzfest in Nijmegen geweest?
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van Marco nog lang niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last van
Kut godver tering.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van Marco nog lang niet.
Wat een godquote:During the beginning of the songwriting process, Osbourne was drinking heavily and feeling pretty productive. “[When I wrote] 'No More Tears’ I was absolutely drunk out of my face and I came up with that riff. And it worked!” he said in a promotional interview.
Adelequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er hierna nog wat om dit weg te spoelen?
OMFGquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last van
Dit heeft Ieuwbank best goed gejat en verhaspeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef AgeEll het volgende:
Dit is een meesterwerk vergeleken met Veldhuis en Kemper
Eindelijk een medestander van Bojack Horsemanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ooh dan komt het sowieso wel goed![]()
Ik ben zelf een paar jaar geleden begonnen, omdat ik echt een conditie van een slak had. Tegenwoordig doe ik het omdat het een hele goede hobby is als je wat minder in je vel zit.
Overigens top dat je de Bojack quote herkende
Marco is al een flink stuk onderweg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef Idisrom het volgende:
Wordt Marco nu wel genoemd op Radio 2?
Mijn stream loopt steeds een nummer achter.
Maar veldhuis en Kemper leggen de lat dan ook wel extreem laagquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef AgeEll het volgende:
Dit is een meesterwerk vergeleken met Veldhuis en Kemper
Ja jeetje, door alle andere grappen over Marco is deze nog niet gemaaktquote:
En dan moet ie doodquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, zo'n hoogvlieger was het nou ook weer niet
John Ewbank en zijn trollenleger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
Ook als je Marco gate even wegdenkt, wie stemt er op dit gejank?
Had iets met de rechten te maken meen ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens ook bizar; het Nederlamdse nummer heet naar het Italiaanse nummer ook nog steeds Margherita, maar in het Nederlands komt heel die naam niet meer in de tekst voor.
Denk heel Pt1quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje langere versie van Tubular Bells? Staan wel erg weinig nummers.
Mijn grap, wat doe jequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Today I learnedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had iets met de rechten te maken meen ik.
Ja dat eet wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Isorden het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten...
Komt zo wel heel dichtbij
Vroeg me ook al af welk nummer zo lang gaat duren dat uur.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Vind het stiekem best wel mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander van Bojack Horseman![]()
![]()
![]()
Ik probeer iedereen te vertellen dat het een geweldige serie is, maar dan moet je uitleggen waarom en dat is best lastig.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Speaking of trollenlegers, is Dotan al langsgekomen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
John Ewbank en zijn trollenleger.
Omdat deze nog niet kapot gedraaid is ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Enige echt mooie plaat van Adele nu
Ja die Gijs weet er elke keer weer een hilarisch feestje van te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Hij heeft een waslijst aan ergere nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn trots.
Sarcasm detectedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaapblokje?quote:
Tijd dat we I Hate Myself And Want To Die van Nirvana in de lijst stemmen in het blokje van Gijs dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
*fixedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij heeft een waslijst aan erge nummers gemaakt.
En hij lult ook zo mooi nooit door de nummers heenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja die Gijs weet er elke keer weer een hilarisch feestje van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |