Eindelijk een medestander van Bojack Horsemanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ooh dan komt het sowieso wel goed![]()
Ik ben zelf een paar jaar geleden begonnen, omdat ik echt een conditie van een slak had. Tegenwoordig doe ik het omdat het een hele goede hobby is als je wat minder in je vel zit.
Overigens top dat je de Bojack quote herkende
Marco is al een flink stuk onderweg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef Idisrom het volgende:
Wordt Marco nu wel genoemd op Radio 2?
Mijn stream loopt steeds een nummer achter.
Maar veldhuis en Kemper leggen de lat dan ook wel extreem laagquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef AgeEll het volgende:
Dit is een meesterwerk vergeleken met Veldhuis en Kemper
Ja jeetje, door alle andere grappen over Marco is deze nog niet gemaaktquote:
En dan moet ie doodquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, zo'n hoogvlieger was het nou ook weer niet
John Ewbank en zijn trollenleger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
Ook als je Marco gate even wegdenkt, wie stemt er op dit gejank?
Had iets met de rechten te maken meen ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens ook bizar; het Nederlamdse nummer heet naar het Italiaanse nummer ook nog steeds Margherita, maar in het Nederlands komt heel die naam niet meer in de tekst voor.
Denk heel Pt1quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Volgend uurtje langere versie van Tubular Bells? Staan wel erg weinig nummers.
Mijn grap, wat doe jequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Today I learnedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had iets met de rechten te maken meen ik.
Ja dat eet wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Isorden het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten...
Komt zo wel heel dichtbij
Vroeg me ook al af welk nummer zo lang gaat duren dat uur.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Evenstar het volgende:
Vind het stiekem best wel mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
Ook als je Marco gate even wegdenkt, wie stemt er op dit gejank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |