Eng.quote:
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last vanquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook op Ozzfest in Nijmegen geweest?
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van Marco nog lang niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last van
Kut godver tering.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De vriendinnetjes van Marco nog lang niet.
Wat een godquote:During the beginning of the songwriting process, Osbourne was drinking heavily and feeling pretty productive. “[When I wrote] 'No More Tears’ I was absolutely drunk out of my face and I came up with that riff. And it worked!” he said in a promotional interview.
Adelequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kom er hierna nog wat om dit weg te spoelen?
OMFGquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben zijn slachtoffers nog niet zo'n last van
Dit heeft Ieuwbank best goed gejat en verhaspeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef AgeEll het volgende:
Dit is een meesterwerk vergeleken met Veldhuis en Kemper
Eindelijk een medestander van Bojack Horsemanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ooh dan komt het sowieso wel goed![]()
Ik ben zelf een paar jaar geleden begonnen, omdat ik echt een conditie van een slak had. Tegenwoordig doe ik het omdat het een hele goede hobby is als je wat minder in je vel zit.
Overigens top dat je de Bojack quote herkende
Marco is al een flink stuk onderweg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef Idisrom het volgende:
Wordt Marco nu wel genoemd op Radio 2?
Mijn stream loopt steeds een nummer achter.
Maar veldhuis en Kemper leggen de lat dan ook wel extreem laagquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:40 schreef AgeEll het volgende:
Dit is een meesterwerk vergeleken met Veldhuis en Kemper
Ja jeetje, door alle andere grappen over Marco is deze nog niet gemaaktquote:
En dan moet ie doodquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, zo'n hoogvlieger was het nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |