quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander van Bojack Horseman![]()
![]()
![]()
Ik probeer iedereen te vertellen dat het een geweldige serie is, maar dan moet je uitleggen waarom en dat is best lastig.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Speaking of trollenlegers, is Dotan al langsgekomen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
John Ewbank en zijn trollenleger.
Omdat deze nog niet kapot gedraaid is ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Enige echt mooie plaat van Adele nu
Ja die Gijs weet er elke keer weer een hilarisch feestje van te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat Gijs toen in het cafe de tafels ging omdraaien. Hilarisch was dat!
Hij heeft een waslijst aan ergere nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:42 schreef Breekfast het volgende:
Ook als je Marco gate even wegdenkt, wie stemt er op dit gejank?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn trots.
Sarcasm detectedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slaapblokje?quote:
Tijd dat we I Hate Myself And Want To Die van Nirvana in de lijst stemmen in het blokje van Gijs dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
*fixedquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij heeft een waslijst aan erge nummers gemaakt.
En hij lult ook zo mooi nooit door de nummers heenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja die Gijs weet er elke keer weer een hilarisch feestje van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |