SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
State of Independance Monkey.quote:
heb je hem al genoteerd in het topic wie gaan er dood in 2022 ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef Poppejans het volgende:
OZZYGOD![]()
![]()
Kan ik ook weer m'n jaarlijkse ding zeggen:
Dat die man nog steeds leeft!
En ik heb 'm live gezien
Das bijna nog wonderlijker dan het feit dat Keith Richards nog steeds leeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef Poppejans het volgende:
OZZYGOD![]()
![]()
Kan ik ook weer m'n jaarlijkse ding zeggen:
Dat die man nog steeds leeft!
En ik heb 'm live gezien
Dat was wel een dieptepunt van dit jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef MadMaster het volgende:
De States of Independence…![]()
[ afbeelding ]
Bah, te laat deze keerquote:
Ja, en Crazy Train ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Isorden het volgende:
Mr Crowley moet eigenlijk ook in de lijst
Trumpie gaat gewoon weer winnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van dit jaar.
En 2024 gaat nog erger worden
Je stond een keer in het publiek en hij riep: I love you tegen het publiekquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ozzy heeft zeven keer tegen me gezegd dat ie van me hield.
Ja en Iron Man en War Pigs van Black Sabbath ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, en Crazy Train ook.
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en Iron Man en War Pigs van Black Sabbath ook.
Dit jaar nog een poging gedaan....quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.
Every day it gets a little easier, but you gotta do it every day, that’s the hard part.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah wat goed!![]()
Het zal op het begin wat zwaarder zijn, maar het wordt vanzelf een stuk makkelijker
Ik wil instemmen, maar ik weet niet zeker of we het over dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Isorden het volgende:
Mr Crowley moet eigenlijk ook in de lijst
Daar is de Arrow 500 voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISTER CROWLEYquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil instemmen, maar ik weet niet zeker of we het over dezelfde hebben
BEST leuke muziek. Black Sabbath is legendarisch. Zijn solowerk in mindere mate ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ozzy heeft best leuke muziek gemaaktDat vergeet ik altijd een beetje omdat mijn beeld rondom hem voornamelijk is gevormd door dat programma de Osbournes
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef Evenstar het volgende:
Broekje op enkels voldeed niet, dus uit gedaan
Ja, toch jammer dat alleen het uitgemolken Paranoid er altijd wel instaat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
BEST leuke muziek. Black Sabbath is legendarisch. Zijn solowerk in mindere mate ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |