Maar komt het busje wel zo?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al iets gezegd over komen niet komen wel en zo?
Al besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ik zie ze er wel voor aan om een Dotan te doen
Ze kopiëren immers alles
Waren dat de Queens of the Stone Age?quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er waren Cro Magnon mensen in een grot in de Pyreneeen die al tweestemmig over de berenjacht gromden
Ja om Marco B op te pikkenquote:
Morgen weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ga je nog hardlopen vandaag?
Mooiquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waren dat de Queens of the Stone Age?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat voordat die zo met zijn pizzalied komtquote:
Ja die wilde ik ook nog roepen die laatstequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:29 schreef cafca het volgende:
Ze komme nie, ze komme wel, duur achtergrondkoortje, blablabla
Dinosaur Jr. was eerder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!quote:
als hij emotioneel wordt dan klapt hij dicht en zingt hij over Calzonequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat voordat die zo met zijn pizzalied komt
Origineel van André van Duin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat voordat die zo met zijn pizzalied komt
Stukje spelling.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef MadMaster het volgende:
De States of Independance…![]()
[ afbeelding ]
Ah wat goed!quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!![]()
Ik ga januari weer beginnen. Het zal confronterend zijn, ik heb een half jaar niet gesport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |