Ja, en Crazy Train ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Isorden het volgende:
Mr Crowley moet eigenlijk ook in de lijst
Trumpie gaat gewoon weer winnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van dit jaar.
En 2024 gaat nog erger worden
Je stond een keer in het publiek en hij riep: I love you tegen het publiekquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ozzy heeft zeven keer tegen me gezegd dat ie van me hield.
Ja en Iron Man en War Pigs van Black Sabbath ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, en Crazy Train ook.
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en Iron Man en War Pigs van Black Sabbath ook.
Dit jaar nog een poging gedaan....quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.
Every day it gets a little easier, but you gotta do it every day, that’s the hard part.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah wat goed!![]()
Het zal op het begin wat zwaarder zijn, maar het wordt vanzelf een stuk makkelijker
Ik wil instemmen, maar ik weet niet zeker of we het over dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef Isorden het volgende:
Mr Crowley moet eigenlijk ook in de lijst
Daar is de Arrow 500 voorquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
War Pigs is nog wel een voormalig stemnummer van me, maar heb het opgegeven.
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISTER CROWLEYquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil instemmen, maar ik weet niet zeker of we het over dezelfde hebben
BEST leuke muziek. Black Sabbath is legendarisch. Zijn solowerk in mindere mate ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Ozzy heeft best leuke muziek gemaaktDat vergeet ik altijd een beetje omdat mijn beeld rondom hem voornamelijk is gevormd door dat programma de Osbournes
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef Evenstar het volgende:
Broekje op enkels voldeed niet, dus uit gedaan
Ja, toch jammer dat alleen het uitgemolken Paranoid er altijd wel instaat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
BEST leuke muziek. Black Sabbath is legendarisch. Zijn solowerk in mindere mate ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |