QFTquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Ik whitney welke ik beter vind.quote:
Dat zei @Zorro al ja.quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Dit nummer is gewoon beter en mooier in de Dolly versiequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schande!quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook weer, was gegijzeld door mijn ouders en de tv ofzoiets
Godverdommequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Toch hou ik voor altijd van jequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het moest een keer misgaan tussen ons
Heb er weinig van meegekregen door de Kerstdagen. Een-na-laatste dag is vaak het leukste. Oudjaarsdag krijg ik er vaak niet veel van mee.quote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
De leukste helft hebben we al gehad
Laat @houdjemond dat maar niet horenquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde qua gevoel met deze twee versies als met de twee versies van sound of silence.
origineel is veel minder bombastisch maar is toch veel mooier (vind ik dan)
nou maar goed ook, ik hoef zo oud nog niet te zijn.quote:
Ik wilde a gogo kijken, maar ze stonden erop om eerst De Slimste Mens te kijkenquote:
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde qua gevoel met deze twee versies als met de twee versies van sound of silence.
origineel is veel minder bombastisch maar is toch veel mooier (vind ik dan)
Oh was ik maar een gijzelaar ...quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook weer, was gegijzeld door mijn ouders en de tv ofzoiets
Gaan zelfs geruchten dat ie al jaren dood is!quote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou maar goed ook, ik hoef zo oud nog niet te zijn.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch hou ik voor altijd van je
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
My Heart Will Go Onquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
We built this city en Mull of Kintyrequote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Alles van Simply Redquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Alles van Coldplay, alles van Kensington, diverse nummers van The Script, Blöf, etc.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Stapelgekquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Charlie Brown is eruitquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Goodbye My Loverquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
De Disturbed versie van SoS, maar dat is algemeen bekend inmiddels van mij geloof ik.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
meningsverschillen zijn juist interessant bij vriendschappenquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
Domme mensen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wilde a gogo kijken, maar ze stonden erop om eerst De Slimste Mens te kijken
TR geplaatstquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alles van Coldplay, alles van Kensington, diverse nummers van The Script, Blöf, etc.
Oh god, die is nog steeds niet geweest hequote:
Fix you van Coldplay (* livelink duikt weg)quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Ik merk elke keer bij de T2000 dat ik best veel van Coldplay leuk vindquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.
Die eerste is een oprecht gedrocht waarmee Jefferson Airplane even doodleuk over hun eigen lijk heen pistquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We built this city en Mull of Kintyre
En Chris Brown?quote:
Die vind ik niet kut, alleen minder mooi dan S&Gquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De Disturbed versie van SoS, maar dar is algemeen bekend inmiddels van mij geloof ik.
Daar had ik nog tevergeefs op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog wel wat gare ouwe meuk zoals Cent Mille Chansons
Die is gewoon mooi hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Fix you van Coldplay (* livelink duikt weg)![]()
![]()
Of Nickelbackquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
My Heart Will Go Onquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Daddy cool.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Ik ben qua Coldplay noteringen denk ik 60/40 ofzo. Maar die 40% vind ik wel meteen echt heel kut, er is maar weinig van Coldplay dat ik 'een beetje matig' vindquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk elke keer bij de T2000 dat ik best veel van Coldplay leuk vind
Twittergod.quote:
Sound of silence- Disturbedquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Misschien gaan ze wel bellen met de Bankzitters.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh god, die is nog steeds niet geweest he
Iets met 50 cent en een nickel back.quote:
Samequote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die vind ik niet kut, alleen minder mooi dan S&G
Volgens mij is die wel algemeen geaccepteerd. Daarom ook een lastige vraag. Ik vind All The Things She Said een prima nummer bijvoorbeeld.quote:
Met wie?quote:Op maandag 27 december 2021 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel bellen met de Bankzitters.
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Davy Klaassen en Marco van Ginkelquote:
tATU is ook gewoon goedquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel algemeen geaccepteerd. Daarom ook een lastige vraag. Ik vind All The Things She Said een prima nummer bijvoorbeeld.
Buiten de Top 2000 zou ik dus de tATU versie van How Soon Is Now? zeggen
Volgens mij hebben alle radio 2 djs een hekel aan dat nummerquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
pfoeh geen idee, ik kom altijd wel iig een beetje overeen met een deel van fok, maar over het algemeen kan ik Danny Vera eigenlijk heel goed hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Tja vind je het gek? dan kunnen ze 23 minuten lang niet praten, wat echt een straf is voor hun.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle radio 2 djs een hekel aan dat nummer
ook dit ja, lange rock nummers zijn ondergewaardeerd hier af en toe.quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
Nou moet ik zeggen, dat ik Deurdonderen van normaalquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij was ook gek op al die boerenmeuk toch? Lijkt me een goede kandidaat
Laatst nog Tiny Desk concert gekeken.quote:
Dat is ook niet heel moeilijk om eerlijk te zijn. De laatste 20 jaar zijn maar matig qua nieuwe muziek.quote:
We verwachten van jou geen wonderen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, dat ik Deurdonderen van normaal
Best tof vind
Ik ga 'm checken.quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
De liveversie is te janken zo goed.
Echoes is heerlijkquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
The War on Drugs heeft daar een handje van.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pain begint zo kabbelend, maar je komt bij die plaat in zo'n bizarre roes. Wat een plaat
Leuk is dat die tiny tesk concertjesquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst nog Tiny Desk concert gekeken.
Ik heb een zwak voor Bon Joviquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Denk dat er best een aantal lange nummers zijn die over het algemeen wel gewaardeerd worden, dan denk ik vooral aan nummers van The Doors enzo.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ook dit ja, lange rock nummers zijn ondergewaardeerd hier af en toe.
Oh?quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij was ook gek op al die boerenmeuk toch? Lijkt me een goede kandidaat
Ik leg de lat graag laag jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We verwachten van jou geen wonderen.
Big Thief voor mij op dit moment!quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja vind je het gek? dan kunnen ze 23 minuten lang niet praten, wat echt een straf is voor hun.
In plaats van dat ze gewoon oprecht gaan genieten van goeie muziek
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]precies
Ik vind het wel leuk dat ze ieder jaar iets doen tijdens het nummer
Not, Forgotten Eyes en Two Hands zouden allemaal de Top2000 inmogen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Big Thief voor mij op dit moment!
Yes heeft vrijwel geen korte nummers. Heerlijk als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat er best een aantal lange nummers zijn die over het algemeen wel gewaardeerd worden, dan denk ik vooral aan nummers van The Doors enzo.
Overigens Closer to the Edge van Yes is mij ook te lang hoor
Oeh ik ookquote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.
En wat te denken van Shark Smilequote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Not, Forgotten Eyes en Two Hands zouden allemaal de Top2000 inmogen.
Heb die eens een keer integraal gedraaid maar ik vond het verschrikkelijk om eerlijk te zijn, gewoon te willekeurig...quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.
Heb ook niet zoveel met tafkappiequote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het ook wel andersom trouwens, velen hier lijken Prince goed te vinden maar ik heb er echt helemaal niks mee.
Idem!quote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het ook wel andersom trouwens, velen hier lijken Prince goed te vinden maar ik heb er echt helemaal niks mee.
KEXP ook trouwens. Volop genieten.quote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leuk is dat die tiny tesk concertjes
Klinkt wel enorm gaafquote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Een album van The War On Drugs aanzetten terwijl je lekker in een woestijn in de VS aan het rondrijden bentNa 2 albums moet je wel even wat anders opzetten om weer een beetje wakker te blijven
Ja, maar deze heeft dat wel het meest heftig van allemaal. Dat gitaartje wat hier even in komt hakkenquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The War on Drugs heeft daar een handje van.
Ik vind Yes echt vreselijk saai.quote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yes heeft vrijwel geen korte nummers. Heerlijk als je het mij vraagt.
Ik geef een nierquote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste band van de afgelopen jaren is natuurlijk Hang Youth.
Hij is weer open...quote:Op maandag 27 december 2021 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt
Help @:Bosbeetle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |