Tja vind je het gek? dan kunnen ze 23 minuten lang niet praten, wat echt een straf is voor hun.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle radio 2 djs een hekel aan dat nummer
ook dit ja, lange rock nummers zijn ondergewaardeerd hier af en toe.quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
Nou moet ik zeggen, dat ik Deurdonderen van normaalquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij was ook gek op al die boerenmeuk toch? Lijkt me een goede kandidaat
Laatst nog Tiny Desk concert gekeken.quote:
Dat is ook niet heel moeilijk om eerlijk te zijn. De laatste 20 jaar zijn maar matig qua nieuwe muziek.quote:
We verwachten van jou geen wonderen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, dat ik Deurdonderen van normaal
Best tof vind
Ik ga 'm checken.quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
De liveversie is te janken zo goed.
Echoes is heerlijkquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
The War on Drugs heeft daar een handje van.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pain begint zo kabbelend, maar je komt bij die plaat in zo'n bizarre roes. Wat een plaat
Leuk is dat die tiny tesk concertjesquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst nog Tiny Desk concert gekeken.
Ik heb een zwak voor Bon Joviquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
Denk dat er best een aantal lange nummers zijn die over het algemeen wel gewaardeerd worden, dan denk ik vooral aan nummers van The Doors enzo.quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ook dit ja, lange rock nummers zijn ondergewaardeerd hier af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |