Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
Davy Klaassen en Marco van Ginkelquote:
tATU is ook gewoon goedquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel algemeen geaccepteerd. Daarom ook een lastige vraag. Ik vind All The Things She Said een prima nummer bijvoorbeeld.
Buiten de Top 2000 zou ik dus de tATU versie van How Soon Is Now? zeggen
Volgens mij hebben alle radio 2 djs een hekel aan dat nummerquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
pfoeh geen idee, ik kom altijd wel iig een beetje overeen met een deel van fok, maar over het algemeen kan ik Danny Vera eigenlijk heel goed hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |