De Disturbed versie van SoS, maar dat is algemeen bekend inmiddels van mij geloof ik.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerrro 2![]()
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
meningsverschillen zijn juist interessant bij vriendschappenquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren
Domme mensen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wilde a gogo kijken, maar ze stonden erop om eerst De Slimste Mens te kijken
TR geplaatstquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alles van Coldplay, alles van Kensington, diverse nummers van The Script, Blöf, etc.
Oh god, die is nog steeds niet geweest hequote:
Fix you van Coldplay (* livelink duikt weg)quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Wat is een nummer dat jullie leuk vinden, waarvan jullie weten dat een groot deel van Fok het kut vindt?
Ik merk elke keer bij de T2000 dat ik best veel van Coldplay leuk vindquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de top 2000 denk ik Every Teardrop Is A Waterfall of Charlie Brown ofzo. Ik vind die plaat van Coldplay best prima.
Die eerste is een oprecht gedrocht waarmee Jefferson Airplane even doodleuk over hun eigen lijk heen pistquote:Op maandag 27 december 2021 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We built this city en Mull of Kintyre
En Chris Brown?quote:
Die vind ik niet kut, alleen minder mooi dan S&Gquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De Disturbed versie van SoS, maar dar is algemeen bekend inmiddels van mij geloof ik.
Daar had ik nog tevergeefs op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog wel wat gare ouwe meuk zoals Cent Mille Chansons
Die is gewoon mooi hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Fix you van Coldplay (* livelink duikt weg)![]()
![]()
Of Nickelbackquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
My Heart Will Go Onquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Daddy cool.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Ik ben qua Coldplay noteringen denk ik 60/40 ofzo. Maar die 40% vind ik wel meteen echt heel kut, er is maar weinig van Coldplay dat ik 'een beetje matig' vindquote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk elke keer bij de T2000 dat ik best veel van Coldplay leuk vind
Twittergod.quote:
Sound of silence- Disturbedquote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Misschien gaan ze wel bellen met de Bankzitters.quote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh god, die is nog steeds niet geweest he
Iets met 50 cent en een nickel back.quote:
Samequote:Op maandag 27 december 2021 23:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die vind ik niet kut, alleen minder mooi dan S&G
Volgens mij is die wel algemeen geaccepteerd. Daarom ook een lastige vraag. Ik vind All The Things She Said een prima nummer bijvoorbeeld.quote:
Met wie?quote:Op maandag 27 december 2021 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel bellen met de Bankzitters.
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
Davy Klaassen en Marco van Ginkelquote:
tATU is ook gewoon goedquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is die wel algemeen geaccepteerd. Daarom ook een lastige vraag. Ik vind All The Things She Said een prima nummer bijvoorbeeld.
Buiten de Top 2000 zou ik dus de tATU versie van How Soon Is Now? zeggen
Volgens mij hebben alle radio 2 djs een hekel aan dat nummerquote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Moest er even over nadenken, dacht in eerste instantie dat er geen nummers zijn waarvan ik fan ben die een deel van de users hier kut vindt.
Maar toen bedacht ik me dat er heel veel een hekel hebben aan mooie lange nummers zoals Echoes, dus dat I guess?
pfoeh geen idee, ik kom altijd wel iig een beetje overeen met een deel van fok, maar over het algemeen kan ik Danny Vera eigenlijk heel goed hebben.quote:Op maandag 27 december 2021 23:24 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |