Oh?quote:Op maandag 27 december 2021 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij was ook gek op al die boerenmeuk toch? Lijkt me een goede kandidaat
Ik leg de lat graag laag jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We verwachten van jou geen wonderen.
Big Thief voor mij op dit moment!quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tja vind je het gek? dan kunnen ze 23 minuten lang niet praten, wat echt een straf is voor hun.
In plaats van dat ze gewoon oprecht gaan genieten van goeie muziek
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]precies
Ik vind het wel leuk dat ze ieder jaar iets doen tijdens het nummer
Not, Forgotten Eyes en Two Hands zouden allemaal de Top2000 inmogen.quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Big Thief voor mij op dit moment!
Yes heeft vrijwel geen korte nummers. Heerlijk als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat er best een aantal lange nummers zijn die over het algemeen wel gewaardeerd worden, dan denk ik vooral aan nummers van The Doors enzo.
Overigens Closer to the Edge van Yes is mij ook te lang hoor
Oeh ik ookquote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.
En wat te denken van Shark Smilequote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Not, Forgotten Eyes en Two Hands zouden allemaal de Top2000 inmogen.
Heb die eens een keer integraal gedraaid maar ik vond het verschrikkelijk om eerlijk te zijn, gewoon te willekeurig...quote:Op maandag 27 december 2021 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze draaien wel elk jaar meer albumversies. Erg benieuwd naar Tubular Bells.
Heb ook niet zoveel met tafkappiequote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het ook wel andersom trouwens, velen hier lijken Prince goed te vinden maar ik heb er echt helemaal niks mee.
Idem!quote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het ook wel andersom trouwens, velen hier lijken Prince goed te vinden maar ik heb er echt helemaal niks mee.
KEXP ook trouwens. Volop genieten.quote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leuk is dat die tiny tesk concertjes
Klinkt wel enorm gaafquote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef LTVDK het volgende:
Een album van The War On Drugs aanzetten terwijl je lekker in een woestijn in de VS aan het rondrijden bentNa 2 albums moet je wel even wat anders opzetten om weer een beetje wakker te blijven
Ja, maar deze heeft dat wel het meest heftig van allemaal. Dat gitaartje wat hier even in komt hakkenquote:Op maandag 27 december 2021 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The War on Drugs heeft daar een handje van.
Ik vind Yes echt vreselijk saai.quote:Op maandag 27 december 2021 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yes heeft vrijwel geen korte nummers. Heerlijk als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |