Vind het wel lullig als die dagen in het weekend vallen, we moeten alleen nog onder nieuwjaarsdag uit zien te komenquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker toch, bij ons is mevrouw Alopio ook heel de week vrij. Verschil moet er wezen
Ik bedoel natuurlijk 'vergaren'.quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon uit mijn oprechte interesse 😌
Ja, slechte woordkeuze. Tegenwoordig nog raarder, had het moeten zijnquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien geluisterd. Hopelijk kan het plakband ivm zijn baardharen NIET vervwijderd worden
Ik weet niet meer wie het zei, maar hij ziet er zowel uit als een oud vrouwtje, en als de zwerver die haar berooft.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar de Top2000, maar wat ziet Giel er tegenwoordig raar uit
Vooral punkachtig wel he. Dit was eigenlijk de vreemde eend in de bijtquote:
Holla back, PiKaFaquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
This shit is bananas, B-A-N-A-N-A-S
TV?quote:
Das toch op een zaterdag? Heeft ie geen vrij danquote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het wel lullig als die dagen in het weekend vallen, we moeten alleen nog onder nieuwjaarsdag uit zien te komen
Ska toch meer??quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral punkachtig wel he. Dit was eigenlijk de vreemde eend in de bijt
Daarom kun je beter luisteren.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar de Top2000, maar wat ziet Giel er tegenwoordig raar uit
App Rutte even.quote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Publiek in café was altijd awkward, maar live stream en de DJ's nu zijn echt erger .... doe aub. weer publiek terug.
Ja klopt, beetje dat ska meets punk. Gewoon heel goed albumquote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral punkachtig wel he. Dit was eigenlijk de vreemde eend in de bijt
Zijn enige vrije dag en hij heeft niet zoveel zin in mama-meneerHJMquote:Op maandag 27 december 2021 22:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Das toch op een zaterdag? Heeft ie geen vrij dan
Ja, punk was niet echt het woord. Ska meer in de richting iddquote:
Helaasquote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien geluisterd. Hopelijk kan het plakband ivm zijn baardharen NIET vervwijderd worden
Ja de familie bezoekjes…met kerst vind ik het wel prima maar 1 januari heb ik het liefst ook geen verlichting en zit ik het liefst met m’n joggingpak op de bankquote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn enige vrije dag en hij heeft niet zoveel zin in mama-meneerHJM
quote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Moet toch zooooo kut zijn als je weet dat door die klote ziekte het eind rap dichterbij komt![]()
![]()
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamnquote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Moet toch zooooo kut zijn als je weet dat door die klote ziekte het eind rap dichterbij komt![]()
![]()
Ja maar wat een manier om een carriere te (moeten) beëindigenquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamn
Groter dan zo ongeveer iedereen in Nederlandquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamn
Living on the edge.quote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Zo, ff een kop Earl Grey ingeschonken. We kunnen los
Beste Nederlandse band OOITquote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Groter dan zo ongeveer iedereen in Nederland
@Paulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |