Helaasquote:Op maandag 27 december 2021 22:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien geluisterd. Hopelijk kan het plakband ivm zijn baardharen NIET vervwijderd worden
Ja de familie bezoekjes…met kerst vind ik het wel prima maar 1 januari heb ik het liefst ook geen verlichting en zit ik het liefst met m’n joggingpak op de bankquote:Op maandag 27 december 2021 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn enige vrije dag en hij heeft niet zoveel zin in mama-meneerHJM
quote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Moet toch zooooo kut zijn als je weet dat door die klote ziekte het eind rap dichterbij komt![]()
![]()
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamnquote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Moet toch zooooo kut zijn als je weet dat door die klote ziekte het eind rap dichterbij komt![]()
![]()
Ja maar wat een manier om een carriere te (moeten) beëindigenquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamn
Groter dan zo ongeveer iedereen in Nederlandquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een carrière achter de rug om U tegen te zeggen, goddamn
Living on the edge.quote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:
Zo, ff een kop Earl Grey ingeschonken. We kunnen los
Beste Nederlandse band OOITquote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Groter dan zo ongeveer iedereen in Nederland
@Paulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |