🍷 proost!quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had daarstraks bij de spaghetti een fles wijn opengetrokken. Dus drink ik die nu maar op, anders blijft het ook maar staan he
Truste en Werksequote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Ik haak af voor vanavond.
Ben morgen aan het werk dus tot morgenavond ergens denk ik
quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Sterkte met werken...quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat bier uit blik goor is? Bij deze.
Dag Essquote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Daarom. Blikbier=kvnst.quote:
Vreselijk hequote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar de Top2000, maar wat ziet Giel er tegenwoordig raar uit
Sleep wellquote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Truste en werksequote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
HA!quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar de Top2000, maar wat ziet Giel er tegenwoordig raar uit
Aan de bovenkant Jezus, daaronder een standaard kantoormedewerker.quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Lekker toch, bij ons is mevrouw Alopio ook heel de week vrij. Verschil moet er wezenquote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yes, gewoon bijzonder weinig. MeneerHJM moet ook gewoon weer hele week werken, dus geen gekke dingen gepland
Is dit weer zo'n Facebook-vraag waarbij ze data vergaren?!quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
This shit is bananas, B-A-N-A-N-A-S
quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef essnhills het volgende:
Gewoon uit mijn oprechte interesse 😌quote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Facebook-vraag waarbij ze data vergaderen?!
Beetje respect voor mijn look-a-like hè!quote:Op maandag 27 december 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Hij heeft zo te zien geluisterd. Hopelijk kan het plakband ivm zijn baardharen NIET vervwijderd wordenquote:Op maandag 27 december 2021 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Giel als jij nou eens een keer naar dit liedje luistert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |