En Coldplay. Maar ja, het kan niet allemaal feest zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En schijtlollige mensen hoop ik.
Ik ga er heel lekker op. Kabbelen is niet altijd slecht.quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat is dit een hemeltergend saai nummer
Dus eigenlijk is Giel ook een hele slechte hoer?quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Giel heeft allang zijn rebelse ziel verkocht aan de commercie.
Wel fijne Facedagen gehad?quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, goed, misschien 2. Maar ben altijd dood-op na drukke dagen, ben eraan gewend inmiddels gelukkig, dat wel.
Hadden we voor de begrafenis van mijn opa en oma in Arnhem. Hier in Den Helder hebben we gewoon een lokale ondernemer, geen keten.quote:
En op aarde?quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woest obese.
Nee ik weeg 48 kilo
They call it magic povertyquote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay staat er ook wel vaak in he
Gisteren was er eentje met muntjes.quote:
Hoe goed of slecht weet ik niet, maar ja.quote:Op maandag 27 december 2021 22:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Giel ook een hele slechte hoer?
Hulde!quote:Op maandag 27 december 2021 22:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woest obese.
Nee ik weeg 48 kilo
Die heb ik gelukkig gemistquote:Op maandag 27 december 2021 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar was er eentje met muntjes.
Tu quoque, tompsv18quote:Op maandag 27 december 2021 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Deze van Coldplay had niet gehoeven, zeg ik als Coldplay-liefhebber.
Cremeren moet weer leuk wordenquote:Op maandag 27 december 2021 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hadden we voor de begrafenis van mijn opa en oma in Arnhem. Hier in Den Helder hebben we gewoon een lokale ondernemer, geen keten.
Zeker, te druk natuurlijk, maar wel gezellig. Helaas vandaag (en de rest Vd week) wel gewoon werken.quote:
*Gister bedoel ik.quote:
Yes, gewoon bijzonder weinig. MeneerHJM moet ook gewoon weer hele week werken, dus geen gekke dingen geplandquote:Op maandag 27 december 2021 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker, te druk natuurlijk, maar wel gezellig. Helaas vandaag (en de rest Vd week) wel gewoon werken.
Jij nu een paar dagen relaxen en bijkomen?
Proost kerelquote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zei ik al dat ik een lekker goud koud blik HJ had gepakt? Bij deze.
Proost! Ben bijna door die Kromme Haring heen alweer, gaat hard.quote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Uiteraard. 3 keer live gezien.quote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zo is het
Ken je de rest van het album ook?
quote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had daarstraks bij de spaghetti een fles wijn opengetrokken. Dus drink ik die nu maar op, anders blijft het ook maar staan hequote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat bier uit blik goor is? Bij deze.quote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het album?quote:Op maandag 27 december 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. 3 keer live gezien.
Vrij overbodige info, was immers al duidelijk. Proost!quote:Op maandag 27 december 2021 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |