Drumsquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was die ook met Tenacious D? Weer wat geleerd
Hier ben ik het grotendeels mee eens.quote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Isorden het volgende:
1121 Magic Coldplay![]()
1120 Don't Speak No Doubt![]()
1119 Sound Of The Screaming Day Golden Earrings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1118 Wake Me Up Before You Go-Go Wham!![]()
![]()
![]()
1117 Can't Hold Us Macklemore & Ryan Lewis![]()
1116 Hold Me Teskey Brothers![]()
1115 One More Time Daft Punk![]()
1114 Suzanne Herman van Veen![]()
1113 Girl Anouk![]()
1112 Miracle Ilse DeLange![]()
1111 Carry On Wayward Son Kansas![]()
![]()
1110 Behind Blue Eyes Limp Bizkit
Hahah bedankt Don Leo PindakaasFanaticusquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Fun fact: het jarentachtigsynthpopbandje Thompson Twins is naar (de Engelse naam van) Jansen en Janssen vernoemd.
Hij speelt sowieso de duivel in The Pick of Destiny.quote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was die ook met Tenacious D? Weer wat geleerd
Sweet Victory stond ook een jaartje in de lijstquote:Op maandag 27 december 2021 21:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens jaar Spongebob cover maar in de lijst stemmen
Graag gedaanquote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Hahah bedankt Don Leo PindakaasFanaticus
Ohgod, bespaar me dat met zijn verleden.quote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedden dat Giel heel graag wil vertellen waar de naam Limp Bizkit vandaankomt?
Heldquote:Op maandag 27 december 2021 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grohl stond er ooit met 5? bands in?
Nirvana
Foo Fighters
QotSA
Tenacious D
...
Sweet Victory, beter dan de POKEMON themequote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sweet Victory stond ook een jaartje in de lijstAls we het toch over Spongebob hebben. Was helaas ook snel weer weg.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Dave Grohl staat er al veel te vaak in
Daar is Giel puberaal genoeg voor iddquote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedden dat Giel heel graag wil vertellen waar de naam Limp Bizkit vandaankomt?
100x beter. Sweet Victory is een prima plaat ook los van Spongebob. Maar Spongebob geeft het wel een extra nostalgie-factor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Sweet Victory, beter dan de POKEMON theme
Als ie echt rebels is neemt ie een lijntje coke tijdens de uitzendingquote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar is Giel puberaal genoeg voor idd
Wat is de exacte urlquote:Op maandag 27 december 2021 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:
Op novamora nog meer stellen die willen fokken en naar de top 2000 luisteren
Past wel bij Giel dan dat nummer,quote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
100x beter. Sweet Victory is een prima plaat ook los van Spongebob. Maar Spongebob geeft het wel een extra nostalgie-factor.
Gotta Catch 'Em All is helemaal niks zonder Pokemon, of je moet het over geslachtsziektes hebben.
Tijdens Maneskinquote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ie echt rebels is neemt ie een lijntje coke tijdens de uitzending
De radio uitzetten.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Isorden het volgende:
De magie om het 1ste nummer van dit uur te laten verdwijnen?
Pas op of ik ga weer een monoloog houden over hoe geniaal Ghost Stories is.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Isorden het volgende:
De magie om het 1ste nummer van dit uur te laten verdwijnen?
Hij speelt gitaar op deze cover van Neil Youngquote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Held
Bijna alles van Sound City mag van mij wel in de lijst, geweldig project is dat.
Heeft ie toch allang een keer gedaan?quote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ie echt rebels is neemt ie een lijntje coke tijdens de uitzending
quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Nou, heb me naar de tv gesleept voor een uurtje
Succesquote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pas op of ik ga weer een monoloog houden over hoe geniaal Ghost Stories is.
Maar niet tijdens het nette top2000quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft ie toch allang een keer gedaan?
En een lekker uurtje hoorquote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote mijn post uit 2017 nog wel een keerquote:
Geldt dus ook voor Magic.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vermoed dat bijna iedereen hier A Sky Full Of Stars kut vindt dus ik ga er een flinke lans voor breken.
Het nummer staat op het album Ghost Stories, het meest ondergewaardeerde Coldplay-album dat er is. Zelfs ik luister het eigenlijk veel te weinig, terwijl het echt briljant is. Coldplay staat natuurlijk vooral bekend om radiovriendelijke hitjes, zeker in latere jaren - Paradise (van Mylo Xyloto) is leuk maar heeft natuurlijk niet superveel diepgang. Maar Ghost Stories is anders. Het is een conceptalbum met een heel bijzondere opbouw, bijna symmetrisch, en het is nogal psychedelisch en melancholisch van aard. Alles begint met de intro van Always In My Head, komt samen in het middelpunt, Midnight, en gaat dan door naar het slot, O. A Sky Full Of Stars moet je eigenlijk luisteren als onderdeel van dit album en is dan fucking briljant.
Nou, goed, misschien 2. Maar ben altijd dood-op na drukke dagen, ben eraan gewend inmiddels gelukkig, dat wel.quote:
En schijtlollige mensen hoop ik.quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En een lekker uurtje hoor
Ben je zó dik...?quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Wel leuke dagen gehad?quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, goed, misschien 2. Maar ben altijd dood-op na drukke dagen, ben eraan gewend inmiddels gelukkig, dat wel.
Giel heeft allang zijn rebelse ziel verkocht aan de commercie.quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar niet tijdens het nette top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |