Oeps....quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:38 schreef alopio het volgende:
![]()
Vriendin komt nu thuis en zegt “zit je nu heel de avond in dat hoekje top2000 te kijken en met je internet vriendjes te lullen” schud haar hoofd en zegt welterusten
Ik zit hier dus nog wel even
Zij zit op Snapchat wat ik dan weer niet snapquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pffff..... internet niet begrijpen
Zo leren ook niet wielerfans R_RGod een beetje kennenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onwijs bedanktik heb je post maar even opgeslagen in mijn OneNote.
Jammer, tot ziensquote:
Ja, blijvertjequote:
Alsof zij niet de hele dag zit te appen, snapchatten, instagrammenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:38 schreef alopio het volgende:
![]()
Vriendin komt nu thuis en zegt “zit je nu heel de avond in dat hoekje top2000 te kijken en met je internet vriendjes te lullen” schud haar hoofd en zegt welterusten
Ik zit hier dus nog wel even
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stof zijt gij en tot stof zult gij wederzuigen
Dat kan inderdaad. Geniaal inzichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef Godshand het volgende:
Wat is dit voor verkapte Slowchat
Ik heb de T2000 weer uitgezet, kon die irritante DJ niet uitstaan
Je kan die lijst ook gewoon zelf in je eigen playlist op Spotify oid zetten
Slowchat? weet je wat een tempo hier in zitquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef Godshand het volgende:
Wat is dit voor verkapte Slowchat
Ik heb de T2000 weer uitgezet, kon die irritante DJ niet uitstaan
Je kan die lijst ook gewoon zelf in je eigen playlist op Spotify oid zetten
Ik zou 'r dumpenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Zij zit op Snapchat wat ik dan weer niet snap
Nee hoor ze is niet boos. Ze heeft geaccepteerd dat ik gewoon blijf luisteren tot laat. Ze snapt het alleen nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook wat goed te maken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |