Tijdens Maneskinquote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ie echt rebels is neemt ie een lijntje coke tijdens de uitzending
De radio uitzetten.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Isorden het volgende:
De magie om het 1ste nummer van dit uur te laten verdwijnen?
Pas op of ik ga weer een monoloog houden over hoe geniaal Ghost Stories is.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef Isorden het volgende:
De magie om het 1ste nummer van dit uur te laten verdwijnen?
Hij speelt gitaar op deze cover van Neil Youngquote:Op maandag 27 december 2021 22:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Held
Bijna alles van Sound City mag van mij wel in de lijst, geweldig project is dat.
Heeft ie toch allang een keer gedaan?quote:Op maandag 27 december 2021 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ie echt rebels is neemt ie een lijntje coke tijdens de uitzending
quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Nou, heb me naar de tv gesleept voor een uurtje
Succesquote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pas op of ik ga weer een monoloog houden over hoe geniaal Ghost Stories is.
Maar niet tijdens het nette top2000quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft ie toch allang een keer gedaan?
En een lekker uurtje hoorquote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote mijn post uit 2017 nog wel een keerquote:
Geldt dus ook voor Magic.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vermoed dat bijna iedereen hier A Sky Full Of Stars kut vindt dus ik ga er een flinke lans voor breken.
Het nummer staat op het album Ghost Stories, het meest ondergewaardeerde Coldplay-album dat er is. Zelfs ik luister het eigenlijk veel te weinig, terwijl het echt briljant is. Coldplay staat natuurlijk vooral bekend om radiovriendelijke hitjes, zeker in latere jaren - Paradise (van Mylo Xyloto) is leuk maar heeft natuurlijk niet superveel diepgang. Maar Ghost Stories is anders. Het is een conceptalbum met een heel bijzondere opbouw, bijna symmetrisch, en het is nogal psychedelisch en melancholisch van aard. Alles begint met de intro van Always In My Head, komt samen in het middelpunt, Midnight, en gaat dan door naar het slot, O. A Sky Full Of Stars moet je eigenlijk luisteren als onderdeel van dit album en is dan fucking briljant.
Nou, goed, misschien 2. Maar ben altijd dood-op na drukke dagen, ben eraan gewend inmiddels gelukkig, dat wel.quote:
En schijtlollige mensen hoop ik.quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En een lekker uurtje hoor
Ben je zó dik...?quote:Op maandag 27 december 2021 22:03 schreef houdjemond het volgende:
Wel leuke dagen gehad?quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, goed, misschien 2. Maar ben altijd dood-op na drukke dagen, ben eraan gewend inmiddels gelukkig, dat wel.
Giel heeft allang zijn rebelse ziel verkocht aan de commercie.quote:Op maandag 27 december 2021 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar niet tijdens het nette top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |