SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
wat een sletquote:
quote:27-12-2021 @ 20:36:31
Aguero heeft een van jouw posts geliked in "Darts / Verwelkom hier user maxi-mus terug"
Het is DRT die foto's storen me als je wil fappen verwijs ik je door naar KPDquote:
Vandaag pas vakantie ouwe reusquote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Tagliano het volgende:
@:frozen-assassin heeft een week of 2 nodig gehad maar hij is dan eindelijk warmgedraaid en in de goede modus
Dit hoort er wel een beetje bij capuquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is DRT die foto's storen me als je wil fappen verwijs ik je door naar KPD
Mimimimiquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag pas vakantie ouwe reus
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kap eens met dat pseudomodden joh mafkeesquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is ook pseudomoddenquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kap eens met dat pseudomodden joh mafkees
Bang dat je vriendin dit ziet?quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn rechterhand heeft het al gezien.quote:
Die ken je mellekeh!quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je Sammi Marsh wel waarderen?
Even de badmeester uithangenquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bijna fappen op een 160-finish!quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is het noodzakelijke zelfreguleren dat dit bad zo warm maaktquote:
U denkt nu dat SlechteWoordgrappen een grapje maakt maar dat is NIET het gevalquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
Zonde van de tattoosquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie May godin
Is dat een gestileerd dartsbord op haar been?quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie May godin
Wat staat er op haar arm?quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie May godin
Die lijkt op Bruce (Springsteen).quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
Weet ik veel daar kijk ik niet naar. Alleen wel lelijke grote tattoo op haar bovenbeen wat afleidend werktquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Zaadgodinquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Per ongeluk overheen rijden dan.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Zaatjequote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Nou nou nou, doch een terechte klacht.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Even je luchtbuks erbij pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Enschede en vuurwerk, blijft een dingetjequote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, doch een terechte klacht.
Die is Price aan het KOLONISEREN CUCKEDquote:
Tja dan kan je beide heren bij deze wedstrijd wel wegsturen Klaasquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
dat gedoe van die huybregts bevalt me niet
so iemand moet er gewoon uit gegooid worden
Wat is het alternatiefquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wade hoef nu niet meer te darten? Belachelijk. Gewoon iemand met corona in het gezicht van je tegenstander laten hoesten en je bent voor niets door naar de volgende ronde
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik laat me niet 'nou nou nou'-en hierover. Kutmongolen.
Had je dat beest maar beter moeten opvoedenquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Kutmongolen is iets anders dan kankermongolen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Kan je ons het precieze verschil uitleggen bowaquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutmongolen is iets anders dan kankermongolen.
@Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodigquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is Price aan het KOLONISEREN CUCKED
Poepie is er niet dus ik doe het maar
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Nee dat vind ik eigenlijk oprecht wel een beetje zielig voor poepie + vrouwquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodig
Ja, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.
Laat maar iemand uit het publiek darten ofzo.quote:
Stukje kut, stukje kankerquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je ons het precieze verschil uitleggen bowa
Omdat het een opgeblazen klapmongool is.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt price zo gehaat?
Wat Stinho zeiquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt price zo gehaat?
Zou je dat een ban van 6 maand opleveren?quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begintquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het een opgeblazen klapmongool is.
Waarschijnlijk iets along the lines of "Boris is a cunt"quote:
Kritiek ok.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Moet jij geen wijntjes drinken? hahaquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodig
Moet jij niet wijntjes drinken?quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat of een verplichte nou nou nou zijn de mogelijkhedenquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou je dat een ban van 6 maand opleveren?
Mussert?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begint
Sky TV are fucking shitquote:
Oké, Anton.quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek ok.
Maar ik heb een TR geplaatst.
Sky tv is fucking shit toch?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef The_Undertone het volgende:
Het ge 'fucking shit' op de achtergrond wordt monddood gemaakt
Het lijkt wel op FOK! bij die regiequote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef The_Undertone het volgende:
Het ge 'fucking shit' op de achtergrond wordt monddood gemaakt
Twee keerquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Moet jij geen wijntjes drinken? haha
[..]
Moet jij niet wijntjes drinken?
kankerjosti?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begint
Prima joh.quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek ok.
Maar ik heb een TR geplaatst.
??quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef Bolasie het volgende:
Naast @:maxi-mus moeten wij binnenkort ook @:Lonaa missen
Meen je niet?quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef Bolasie het volgende:
Naast @:maxi-mus moeten wij binnenkort ook @:Lonaa missen
Ja rot eens even op zegquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je ons het precieze verschil uitleggen bowa
Dirk vindt dit leukquote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Nu winnen en volgende wedstrijd weer 85 gemiddeld incoming.
Wie van de twee?quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
deze man werkt op mijn zenuwen
wat doet die H debiel
Die zijn natuurlijk ook gewoon naar huisquote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze bij een forfait de verliezer van de vorige wedstrijd niet terug halen?
Knsb?quote:
Je dikke moederquote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
En @:gurneyisbestoke moet dit allemaal missen
Behalve in de eerste vijf minuten van de sessies.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT TAKE ME HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME
Hoor je weinig dit WK relatief
Moet zij weten.quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
opbellen en terugkeren!quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook gewoon naar huis
Ik hoor na de kerst nog maar weinig over Tottenham eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT TAKE ME HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME
Hoor je weinig dit WK relatief
Ronny tilt ook van alles naar een hoger niveau.quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
Kim komt ook goed overeen met Remco.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
Kim heeft op Vlaamse tv wel al gezegd dat hij Gerwyn Price een topgozer vindt, komen goed overeen
Vorig jaar in Leerdam geweest.quote:
Die gedraagt zich ook als een idioot.quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef engine het volgende:
Wat ben ik die Price alweer zat zeg. Hup Kim!
Rowby John?quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met een sympathieke Oostenrijker erop? (Niet de Mensur.)
Met zn hamsterwangenquote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gedraagt zich ook als een idioot.
Rowby-John?quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met een sympathieke Oostenrijker erop? (Niet de Mensur.)
Waar gaat dat dan weer over.quote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
SHEEP SHAGGING BASTARD
WE KNOW WHAT YOU ARE
Flink gereden.quote:
Sky tv is fucking shit wordt weggedraaidquote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Chippiegang het volgende:
Stoute spreekkoren, het geluid wordt weggedraaid.
Hahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Grifte het volgende:
Sheep shagging bastard, we know what you are
EN op wie slaat dat dan?quote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
SHEEP SHAGGING BASTARD
WE KNOW WHAT YOU ARE
Vastgebondenquote:
Zo worden mensen uit Wales altijd genoemd door Ingurlanders. Er lopen daar nogal wat schapen rondquote:
Op Welshman Pricequote:
ik had zulks inmiddels begrepen inderdaadquote:
Heb jij Price als bovenbuurman?quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
Sow, boven mij is iets in elkaar getyft
Barney weer in elkaar gezakt?quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
Sow, boven mij is iets in elkaar getyft
Het zou wel de oplossing zijn, maar ja.quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
Ik ben aan het genieten van deze pot. Een 9-darter zou de kers op de taart zijn, maar ik ga zeker niet de televisie uitzetten en dat kan ik van @:lonaa ook niet vragen.
Nee, mijn vriendin is van de Tacx gevlogenquote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Heb jij Price als bovenbuurman?
Waarheid als een Koequote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Gehrman het volgende:
Liever een sterretje in je voorruit dan een voorruit in je sterretje.
~ Geer
Bram Vermeulen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
rode wijn KOM LAAT ONS VROLIJK ZIJN
Hahahha lekker danquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin is van de Tacx gevlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |