Kan je ons het precieze verschil uitleggen bowaquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutmongolen is iets anders dan kankermongolen.
@Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodigquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is Price aan het KOLONISEREN CUCKED
Poepie is er niet dus ik doe het maar
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik laat me niet 'nou nou nou'-en hierover. Kutmongolen.
Nee dat vind ik eigenlijk oprecht wel een beetje zielig voor poepie + vrouwquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodig
Ja, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.
Laat maar iemand uit het publiek darten ofzo.quote:
Stukje kut, stukje kankerquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je ons het precieze verschil uitleggen bowa
Omdat het een opgeblazen klapmongool is.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt price zo gehaat?
Wat Stinho zeiquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt price zo gehaat?
Zou je dat een ban van 6 maand opleveren?quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begintquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het een opgeblazen klapmongool is.
Waarschijnlijk iets along the lines of "Boris is a cunt"quote:
Kritiek ok.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |