Die lijkt op Bruce (Springsteen).quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
Weet ik veel daar kijk ik niet naar. Alleen wel lelijke grote tattoo op haar bovenbeen wat afleidend werktquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Zaadgodinquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Per ongeluk overheen rijden dan.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
Zaatjequote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Nou nou nou, doch een terechte klacht.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Even je luchtbuks erbij pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Enschede en vuurwerk, blijft een dingetjequote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, doch een terechte klacht.
Die is Price aan het KOLONISEREN CUCKEDquote:
Tja dan kan je beide heren bij deze wedstrijd wel wegsturen Klaasquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
dat gedoe van die huybregts bevalt me niet
so iemand moet er gewoon uit gegooid worden
Wat is het alternatiefquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Wade hoef nu niet meer te darten? Belachelijk. Gewoon iemand met corona in het gezicht van je tegenstander laten hoesten en je bent voor niets door naar de volgende ronde
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot slot voor nu
[ afbeelding ]
Nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik laat me niet 'nou nou nou'-en hierover. Kutmongolen.
Had je dat beest maar beter moeten opvoedenquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Kutmongolen is iets anders dan kankermongolen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik laat me niet 'nou nou nou'-en hierover. Kutmongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |