Hahahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Grifte het volgende:
Sheep shagging bastard, we know what you are
EN op wie slaat dat dan?quote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
SHEEP SHAGGING BASTARD
WE KNOW WHAT YOU ARE
Vastgebondenquote:
Zo worden mensen uit Wales altijd genoemd door Ingurlanders. Er lopen daar nogal wat schapen rondquote:
Op Welshman Pricequote:
ik had zulks inmiddels begrepen inderdaadquote:
Heb jij Price als bovenbuurman?quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
Sow, boven mij is iets in elkaar getyft
Barney weer in elkaar gezakt?quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
Sow, boven mij is iets in elkaar getyft
Het zou wel de oplossing zijn, maar ja.quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
Ik ben aan het genieten van deze pot. Een 9-darter zou de kers op de taart zijn, maar ik ga zeker niet de televisie uitzetten en dat kan ik van @:lonaa ook niet vragen.
Nee, mijn vriendin is van de Tacx gevlogenquote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Heb jij Price als bovenbuurman?
Waarheid als een Koequote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Gehrman het volgende:
Liever een sterretje in je voorruit dan een voorruit in je sterretje.
~ Geer
Bram Vermeulen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
rode wijn KOM LAAT ONS VROLIJK ZIJN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |