Die zijn natuurlijk ook gewoon naar huisquote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze bij een forfait de verliezer van de vorige wedstrijd niet terug halen?
Knsb?quote:
Je dikke moederquote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
En @:gurneyisbestoke moet dit allemaal missen
Behalve in de eerste vijf minuten van de sessies.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT TAKE ME HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME
Hoor je weinig dit WK relatief
Moet zij weten.quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
opbellen en terugkeren!quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook gewoon naar huis
Ik hoor na de kerst nog maar weinig over Tottenham eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT TAKE ME HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME
Hoor je weinig dit WK relatief
Ronny tilt ook van alles naar een hoger niveau.quote:Op maandag 27 december 2021 20:49 schreef fetX het volgende:
Kim komt ook goed overeen met Remco.quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
Kim heeft op Vlaamse tv wel al gezegd dat hij Gerwyn Price een topgozer vindt, komen goed overeen
Vorig jaar in Leerdam geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |