Zou je dat een ban van 6 maand opleveren?quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook meer een verplichte nou nou nou, de dingen die ik dat soort lui in gedachten toe heb gewenst kan ik ook maar beter niet noteren.
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begintquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het een opgeblazen klapmongool is.
Waarschijnlijk iets along the lines of "Boris is a cunt"quote:
Kritiek ok.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme. Mis de helft van de wedstrijd omdat allerlei kankermongolen vuurwerk afsteken en mijn superlieve hond is zo bang als maar kan
Moet jij geen wijntjes drinken? hahaquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodig
Moet jij niet wijntjes drinken?quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Poepz0r is natuurlijk de oppercuck, kan z'n vrouw niet eens fatsoenlijk bezwangeren. Heeft hij de hulp van nerds bij nodig
Dat of een verplichte nou nou nou zijn de mogelijkhedenquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou je dat een ban van 6 maand opleveren?
Mussert?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begint
Sky TV are fucking shitquote:
Oké, Anton.quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Kritiek ok.
Maar ik heb een TR geplaatst.
Sky tv is fucking shit toch?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef The_Undertone het volgende:
Het ge 'fucking shit' op de achtergrond wordt monddood gemaakt
Het lijkt wel op FOK! bij die regiequote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef The_Undertone het volgende:
Het ge 'fucking shit' op de achtergrond wordt monddood gemaakt
Twee keerquote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Moet jij geen wijntjes drinken? haha
[..]
Moet jij niet wijntjes drinken?
kankerjosti?quote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je hier niet een ander woord dat met een k begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |